Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Wanneer kunnen wij u helpen bij uw brand in Rotterdam?

Schade uitgelicht

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.

Lang wachten op de verzekeraar

Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.

Betere reactietijden

Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.

Maakt u hetzelfde mee?

De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.

Stormschade aan een loods.

afb. 1 Stormschade aan een loods.

Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

  • Vanuit hun hart en expertise

    "Vanuit hun hart en expertise"

    ..Ons huis was overstroomd en de verzekering wilde ons afschepen met een nieuwe keukenplint en een paar honderd euro voor schilderwerk. Ik heb het ervaren als een vreemd spelletje dat voor geen meter deugde maar ik had geen energie en focus om er tegen op te boksen. Toen vond ik schadeoplossing. Zij namen alle communicatie over en hebben er voor gezorgd dat we hebben ontvangen wat nodig was om de schade te herstellen. Deze mensen helpen vanuit hun hart en expertise wanneer je eigen verzekering je onterecht af wilt wimpelen terwijl je al in een crisis situatie verkeerd. Dankbaar!!

    Mevr. Julie

    Limburg

  • Schadeclaim 2x hoger

    "Schadeclaim 2x hoger"

    Ik ben heel erg blij met de goede hulp van Schadeoplossing Nederland. Een betrouwbaar en deskundige bedrijf met heel veel ervaring! Zij hebben ons volledig kunnen ontzorgen met de ellende die een grote waterlekkage met zich mee kan brengen. Schadeoplossing Nederland heeft er onder andere ook voor gezorgd dat we een aantal weken elders onze dagelijkse werkzaamheden in alle rust konden voortzetten (ik met mijn online werk en mijn 3 kinderen met hun online lessen). Nadat ik ze heb ingeschakeld liep eigenlijk alles gesmeerd! Het enige bericht dat ik daarna van mijn verzekeraar ontving was het bericht waarin zei aangaven dat mijn schadeclaim uitbetaald zou worden.

    Dank jullie wel Schadeoplossing! zonder jullie hadden wij ons zelf heel erg te kort gedaan. Dankzij jullie expertise was mijn schadeclaim 2x hoger dan ik in eerste instantie had ingediend. En dit omdat wij veel zaken over het hoofd hadden gezien. Er was dus veel meer schade aangericht dan op het eerste gezicht te zien was. Dankzij jullie kwam dit aan het licht. Ik hoop dat ik vanaf nu altijd schadevrij zal blijven, maar mocht het niet zo zijn dan hoop ik dat wij weer op jullie kunnen rekenen.

    Mevr. Z. Mimi

Deel deze informatie!

  • Professioneel en voortvarend

    "Professioneel en voortvarend"

    Tijdens de storm op 18 februari van dit jaar is een groot gedeelte van ons dak eraf gewaaid, met als gevolg een enorme waterschade. De situatie was door de schade zo complex dat wij het niet meer konden overzien; elke dag werd aan de lijst met narigheid iets nieuws toegevoegd. Dat veroorzaakte veel stress, ook in het contact met de verzekeraar.

    Wij hebben vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld met het verzoek om hulp en een contra-expertise. Schadeoplossing Nederland nam ons al het werk uit handen en ging professioneel en voortvarend te werk. Er kwamen oplossingen voor de schade en een regeling met onze verzekeraar. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dankzij deze interventie een eerlijke vergoeding hebben gekregen voor de omvangrijke schade. Dit bedrag zou zeker anders zijn geweest als wij deze kwestie zelf hadden moeten afhandelen.

    Wij zijn Schadeoplossing Nederland zeer erkentelijk voor hun inspanningen en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

    Mevr. S. de Jager

Tips bij wateroverlast checklist

25+ Tips bij wateroverlast

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig helpen wij u bij het vinden van tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade