Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Wanneer kunnen wij u helpen

Schade uitgelicht

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.

Lang wachten op de verzekeraar

Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.

Betere reactietijden

Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.

Maakt u hetzelfde mee?

De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.

Stormschade aan een loods.

afb. 1 Stormschade aan een loods.

Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

  • Dezelfde dag nog een expert

    "Dezelfde dag nog een expert"

    Maanden bezig geweest met expert van de verzekering voor het vaststellen van de waterschade. De expert van Dekra deed alles om de prijs maar te drukken. Uiteindelijk contact opgenomen met schadeoplossing. Na telefonisch contact kwam op dezelfde dag nog een expert langs. Na 3 weken kregen wij een bedrag uitgekeerd die vele malen hoger was dan die van de expert van Dekra. Enige minpuntje was dat wij zelf contact moesten opnemen daar wij niets hoorden over de voortgang. Doch nadat het bedrag op onze rekening stond alle lof voor Schadeoplossing Nederland. Met mijn ervaring kan ik iedereen dit bedrijf aanbevelen.

    Dhr. Ekko

    Groningen

  • Vriendelijk en meelevend

    "Vriendelijk en meelevend"

    Zeer goed geholpen door dit bedrijf! Op 23-07 waterschade gehad waarna er een schademanager thuis vanuit de verzekeraar langs is geweest. Zij wilde mij niet het bedrag geven waar ik “recht op had” , vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld. Ik sprak met een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw. Verstaat haar vak en weet waar ze over praat. Vanuit Schadeoplossing Nederland is er een meneer geweest om in gesprek te gaan met de schade-expert van de verzekeraar. Deze heren waren heel vriendelijk en meelevend. Ik werd de volgende dag al terug gebeld met de mededeling dat het bedrag wat ik nu krijg 154% hoger is dan wat de verzekeraar mij in eerste instantie wilde betalen. Ik raad dan ook iedereen aan: ben je het niet eens met je verzekering, schakel de hulp in van Schadeoplossing Nederland. Ik ben ze hier zeer dankbaar voor! Topteam

    Mevr. S. Favie

    Overijssel

Deel deze informatie!

  • Duidelijk & effectief

    "Duidelijk & effectief"

    Na een afwijzing van mijn verzekeringsmaatschappij voor de uitkering van een schade aan mijn schuur, contact gezocht met Schadeoplossing. De contra-expert is met volle overtuiging en een dosis positiviteit aan de slag gegaan in de vorm van een contra-expertise met betrekking tot mijn zaak. Dit resulteerde erin dat hij de verzekeringsmaatschappij heeft weten te overtuigen van hun ongelijk en zij alsnog moesten overgaan tot het uitkeren van de schade voor het herstel van mijn schuur. Niets anders dan hulde voor dit bedrijf. Het doet zijn werk duidelijk, effectief en zij weten vooral waarover ze het hebben. Mochten er mensen zijn met een conflict met hun verzekeringsmaatschappij, dan is dit bedrijf zeker een aanrader.

    Dhr. M. Salvatori

Tips bij wateroverlast checklist

25+ Tips bij wateroverlast

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig helpen wij u bij het vinden van tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade