Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Online uw schade melden
Wanneer kunnen wij u helpen

Schade uitgelicht

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.

Lang wachten op de verzekeraar

Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.

Betere reactietijden

Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.

Maakt u hetzelfde mee?

De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.

Uw schade bij ons melden
Stormschade aan een loods.

afb. 1 Stormschade aan een loods.

Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

Uw schade bij ons melden

Deel deze informatie!

35+ Tips bij brand checklist

35+ tips om brand te voorkomen

5 sterren als beoordeling. Deze klant had een waterschade aan het laminaat.

“Zeer te spreken over de hulp”

Dhr. A. Deursen

8 mei woningbrand gehad en een dag later op advies contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland. De opbouw van mijn huis is inmiddels begonnen en ben zeer te spreken over de hulp van Schadeoplossing. Er komt met zo’n schade veel op je af en dan is het fijn als er dingen uit handen worden genomen. Zeker een aanrader! Voor mij duurt het nog ongeveer een maand voordat ik weer terug kan naar mijn stekkie.

Alvast bedankt voor de hulp Schadeoplossing Nederland.

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Online schade melden

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
Choose File
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig regelen wij tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade