Schade uitgelicht
Stormschade en de verzekeraar reageert niet
Stormschade en de verzekeraar reageert niet
Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.
Lang wachten op de verzekeraar
Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.
Betere reactietijden
Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.
Maakt u hetzelfde mee?
De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.
afb. 1 Stormschade aan een loods.
afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.
afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.
"In een woord: geweldig!"
Schadeoplossing heeft mij 5 jaar geleden bijgestaan bij een enorme waterschade aan mijn huis. Ik heb hen een maand geleden voorgesteld aan mijn broer omdat hij ook waterschade had aan zijn woning en hij kwam er niet uit met zijn verzekering. Nu een kleine maand verder heeft Schadeoplossing alles geregeld en afgerond. Ik kan ze iedereen aanraden!
Dhr. E. Azizi
Noord-Brabant
"Eerlijk bedrijf"
Wij hadden waterschade aan het toilet. Na een geschil met de expert nam ik contact op met Schadeoplossing Nederland. Dat is het beste wat ik heb kunnen doen. Wat werd ik fijn geholpen en wat had ik het bij het goede eind dat het niet goed voelde bij de eerste expert. Alles is keurig opgelost en perfect geregeld. Perfect en eerlijk bedrijf.
Mevr. E. Rem
Deel deze informatie!
"Duidelijk & effectief"
Na een afwijzing van mijn verzekeringsmaatschappij voor de uitkering van een schade aan mijn schuur, contact gezocht met Schadeoplossing. De contra-expert is met volle overtuiging en een dosis positiviteit aan de slag gegaan in de vorm van een contra-expertise met betrekking tot mijn zaak. Dit resulteerde erin dat hij de verzekeringsmaatschappij heeft weten te overtuigen van hun ongelijk en zij alsnog moesten overgaan tot het uitkeren van de schade voor het herstel van mijn schuur. Niets anders dan hulde voor dit bedrijf. Het doet zijn werk duidelijk, effectief en zij weten vooral waarover ze het hebben. Mochten er mensen zijn met een conflict met hun verzekeringsmaatschappij, dan is dit bedrijf zeker een aanrader.
Dhr. M. Salvatori