Schade uitgelicht
Stormschade en de verzekeraar reageert niet
Stormschade en de verzekeraar reageert niet
Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.
Lang wachten op de verzekeraar
Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.
Betere reactietijden
Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.
Maakt u hetzelfde mee?
De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.
afb. 1 Stormschade aan een loods.
afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.
afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.
"Vriendelijk en meelevend"
Zeer goed geholpen door dit bedrijf! Op 23-07 waterschade gehad waarna er een schademanager thuis vanuit de verzekeraar langs is geweest. Zij wilde mij niet het bedrag geven waar ik “recht op had” , vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld. Ik sprak met een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw. Verstaat haar vak en weet waar ze over praat. Vanuit Schadeoplossing Nederland is er een meneer geweest om in gesprek te gaan met de schade-expert van de verzekeraar. Deze heren waren heel vriendelijk en meelevend. Ik werd de volgende dag al terug gebeld met de mededeling dat het bedrag wat ik nu krijg 154% hoger is dan wat de verzekeraar mij in eerste instantie wilde betalen. Ik raad dan ook iedereen aan: ben je het niet eens met je verzekering, schakel de hulp in van Schadeoplossing Nederland. Ik ben ze hier zeer dankbaar voor! Topteam
Een tevreden klant
Overijssel
"Vastgebeten in het dossier"
Een lekkage in de badkamer, welke overduidelijk niet onze fout kon zijn. Maar volgens de verzekering lag dit aan kitnaden, oftewel; niets vergoed. Schadeoplossing ingeschakeld en zij hebben zich helemaal vastgebeten in het dossier. Alle communicatie op zich genomen, duidelijk naar ons gecommuniceerd en zorg gedragen voor een juiste afwikkeling!
Een tevreden klant
Utrecht
Deel deze informatie!
"Bijna al onze zorgen kunnen ontnemen"
Bedankt Schadeoplossing voor al jullie geduld! Begin juni hebben wij stormschade gehad aan onze nieuwbouwwoning. de woning stond er net 4 maanden. En er was behoorlijke schade in en om de woning. Zij kwamen eerder langs dan de verzekering en hebben bijna al onze zorgen kunnen ontnemen. Bedankt voor de fantastische hulp!
Een tevreden klant