Kosteloze hulp
Wij maximaliseren de vergoeding voor uw waterschade!
Wij zijn er om u te ondersteunen gedurende het hele proces, van het indienen van de claim tot het ontvangen van uw vergoeding. Onze hulp aan u is kosteloos. Meld daarom vandaag nog uw waterschade!
Binnen 1 werkdag antwoord
Ontvang de beste vergoeding bij:
Meer vergoeding
voor waterschade.
Voor iedere verzekerde met waterschade.
Wij zorgen ervoor dat u de juiste schadevergoeding ontvangt voor de waterschade aan uw inboedel en opstal. Dit doen wij door middel van contra-expertise.
Eigen experts.
Wij hebben eigen experts in dienst, die niet worden betaald door een verzekeringsmaatschappij of aangesloten belangenorganisatie. Hierdoor kunnen wij als onafhankelijk expertisebureau uw waterschade in de woning vaststellen.
Zelf inschakelen.
Een contra-expert wordt niet door uw verzekeraar gestuurd. Ook zult u vaak niet eens worden geïnformeerd over de mogelijkheid om contra-expertise in te schakelen. U zult onze expert dus zelf moeten inschakelen.
Geen administratieve rompslomp meer
Korte lijnen met uw eigen expert
Goede begeleiding van begin tot eind
Onafhankelijke schadevaststelling
Expertisebureau met veel ervaring
U staat er niet langer alleen voor
Aandacht voor álle gevolgschade
Indien nodig regelen wij uw voorschot
Wat kost onze hulp?
Voor verzekerden zijn er géén kosten verbonden aan contra-expertise. In de wet is opgenomen dat de verzekeraar de redelijke kosten voor het vaststellen van de schade voor haar rekening dient te nemen. U ontvangt nóóit een factuur van ons. Wij rekenen ook geen voorrijkosten. Dus of u nu in Rotterdam woont of in Tilburg, dat maakt voor ons geen verschil.
Dit is wat we voor u kunnen doen.
“Onze contra-expert is zeer nauwkeurig tijdens het vaststellen van de waterschade in uw woning. Hij kijkt ook naar de niet direct zichtbare schade, zodat u tijdens het herstel niet voor verrassingen komt te staan. Wij doen een schadevaststelling en gaan daarna voor u in gesprek met de schade-expert van de verzekeraar.”
"Vriendelijk en meelevend"
Zeer goed geholpen door dit bedrijf! Op 23-07 waterschade gehad waarna er een schademanager thuis vanuit de verzekeraar langs is geweest. Zij wilde mij niet het bedrag geven waar ik “recht op had” , vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld. Ik sprak met een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw. Verstaat haar vak en weet waar ze over praat. Vanuit Schadeoplossing Nederland is er een meneer geweest om in gesprek te gaan met de schade-expert van de verzekeraar. Deze heren waren heel vriendelijk en meelevend. Ik werd de volgende dag al terug gebeld met de mededeling dat het bedrag wat ik nu krijg 154% hoger is dan wat de verzekeraar mij in eerste instantie wilde betalen. Ik raad dan ook iedereen aan: ben je het niet eens met je verzekering, schakel de hulp in van Schadeoplossing Nederland. Ik ben ze hier zeer dankbaar voor! Topteam
Een tevreden klant
Overijssel
"Heel fijn"
Wij hadden erg veel roet- en waterschade op de gehele benedenverdieping. Na wat research online kwamen wij vrij snel op de website van schadeoplossing terecht. Eerst waren wij sceptisch want kosteloze hulp leek ons te mooi om waar te zijn. Toch gebeld en er werd meteen heel duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Bedankt voor de snelle actie! Heb je schade, zet dan gewoon altijd meteen een contra-expert in!
Wij hadden totaal geen idee wat ons te wachten stond en dan is het heel fijn als je iemand hebt die aan jouw kant staat. Uiteindelijk hebben wij een mooie uitkering gekregen van de verzekering, dat hadden we zelf nooit voor elkaar gekregen.
Een tevreden klant
Limburg
"Voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden"
Bijna 2 jaar geleden is er een grote waterschade ontstaan in mijn huis. De verzekering heeft de hele trukendoos opengetrokken om mijn claim af te wijzen. Na ruim een jaar touwtrekken was ik ten einde raad. Toen ben ik in contact gekomen met Schadeoplossing. Door hun hun tomeloze inzet en professionele aanpak is mijn probleem uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost! Gedurende het hele proces ben ik voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden van alles. Nu kan ik eindelijk aan de renovatie van mijn huis beginnen. Super! Mijn dankbaarheid is groot!
Een tevreden klant
Noord-Brabant
"Eerlijk bedrijf"
Wij hadden waterschade aan het toilet. Na een geschil met de expert nam ik contact op met Schadeoplossing Nederland. Dat is het beste wat ik heb kunnen doen. Wat werd ik fijn geholpen en wat had ik het bij het goede eind dat het niet goed voelde bij de eerste expert. Alles is keurig opgelost en perfect geregeld. Perfect en eerlijk bedrijf.
Een tevreden klant
"Snel geregeld"
Na een waterschade van de bovenburen wilde de verzekering niet helpen. Na 2-3 weken kwam ik Schadeoplossing Nederland tegen op het internet en heb ik ze een bericht gestuurd. Na een aantal telefoontjes is het toch gelukt om de verzekering de schade te laten vergoeden zoals een verzekering hoort te doen! We zijn super blij dat dit alsnog snel geregeld kon worden! Daarom beveel ik dit bedrijf bij iedereen aan die problemen heeft met zijn/haar verzekering!
Een tevreden klant
"Je wordt gehoord, begrepen en begeleidt"
In augustus hebben wij te maken gehad met waterschade (rioleringschade) in de woning door de bovenbewoners. De verhuurder (woningbouw) kon niks betekenen en de verzekeraar en het contact hiermee was bar slecht. Er was totaal geen transparantie en bijstand in de situatie. Wij kwamen net van vakantie en dit erbij maakte dat we niet wisten welke kant op te gaan hiermee. We kwamen uiteindelijk bij Schadeoplossing en ben zeer dankbaar dat wij hier terecht zijn gekomen. Van begin tot eind hebben zij ons zeer goed en oprecht bijgestaan. Wij hebben zoveel meer gekregen dan wij dachten te krijgen. Daarnaast is de woning zeer snel opgeknapt. Ook de bereikbaarheid is goed. Zodra je belt, mailt of welke vraag dan ook je hebt, je wordt gehoord, begrepen en begeleidt.
Een tevreden klant
"Meer dan tevreden"
Na een waterschade kreeg ik bij mijn inboedelverzekering, door vele schademeldingen, geen contact. Ik was radeloos en wist niet hoe verder. Toen had ik contact gezocht met Schadeoplossing Nederland. Zij hebben alle zorg bij mij weggenomen en de verdere regie in handen genomen. Van het inschakelen van een schade-expert, gezocht naar een leverancier voor hetzelfde laminaat, een vloerenbedrijf, en de hele afhandeling bij de verzekering.
Kortom, meer dan tevreden over Schadeoplossing Nederland.
Een tevreden klant
Limburg
"Snel en makkelijk"
We hadden flinke waterschade na hevige regenval. De expert van onze verzekering deed erg moeilijk. Zoveel gedoe en getouwtrek, terwijl je zoveel schade hebt. Via internet konden we gelukkig snel en makkelijk onze schade melden bij Schadeoplossing.nl. We werden snel en vriendelijk geholpen. We hadden het gevoel dat we er niet alleen voor stonden. Dat gaf rust, vertrouwen en uiteindelijk hebben we een veel hoger bedrag teruggekregen van de verzekering.
Een tevreden klant
"Professioneel en correct"
Na een riool overstroming had ik m'n hele huis blank. Kwam de expert van de verzekeraar met een belachelijk laag bedrag over de brug. Vervolgens heb ik met Schadeoplossing contact opgenomen. Hun contra-expert heeft het professioneel en correct afgewikkeld met een goed resultaat. Ik ben zeer te spreken over Schadeoplossing.
Een tevreden klant
Waterschade, en dan…
Onafhankelijke contra-expertise.
Waterschade in huis komt bijna altijd onverwacht en is bijzonder vervelend om mee te maken. Er kan bijvoorbeeld daklekkage ontstaan bij hevige regenval, bevroren waterleidingen kunnen knappen of er ontstaat schade bij u door een lekkage bij uw bovenburen. Gelukkig bent u goed beschermd met een opstal- en inboedelverzekering, toch?
Niet altijd realistisch.
Helaas komen mensen nog steeds te vaak bedrogen uit. De verzekeraar stelt vaak een dagwaarde voor spullen vast, die niet altijd realistisch is. Wij zien bijvoorbeeld dat van een dure laminaat- of houten vloer slechts een fractie van de oorspronkelijke waarde vergoed wordt.
Daarnaast zien wij vaak dat verzekeraars een schade in huis toeschrijven aan achterstallig onderhoud van de kitnaden, een oorzaak die niet gedekt is in de verzekering – terwijl dit niet altijd de werkelijke oorzaak is. Er zijn genoeg redenen te bedenken waarom u een minimale of soms helemaal geen schadevergoeding ontvangt voor uw waterschade. Herstel vanuit een schadevergoeding wordt daardoor vaak onmogelijk gemaakt.
Wat doet een schade-expert? Een schade-expert wordt door de verzekeraar gestuurd om de waterschade te beoordelen. Deze schade-expert is niet onafhankelijk, aangezien hij of zij werkt voor een verzekeringsmaatschappij. Het gevolg hiervan is dat de schade-expert niet alleen uw belangen moet behartigen, maar ook die van de verzekeraar zelf. Dit kan ervoor zorgen dat u, als gedupeerde, niet de schadevergoeding krijgt waar u recht op hebt. Om toch de juiste schadevergoeding te krijgen, kunt u kosteloos een contra-expert van Schadeoplossing Nederland inschakelen.
Wij raden u aan om deze procedure niet alleen uit te voeren. Schakel na brand onze contra-expert in om u bij te staan bij het melden van de brandschade.
Een verzekeraar kan u de indruk geven dat zij niet zoveel haast hebben met het oplossen van uw schade, wat bij u kan leiden tot frustratie. Wij raden u aan om alvast foto’s te maken van de schade. Daarnaast kunt u alvast contact met ons opnemen voor raad en daad.
Verder bent u verplicht door uw verzekering om de waterschade zoveel mogelijk te beperken, zodat deze niet verergert. Dit heet beredding. Ook bereddingskosten kunt u vergoed krijgen door uw verzekeraar. Uiteraard gaan wij u daarbij helpen.
Het is niet verstandig om de waterschade in uw woning vroegtijdig te ruimen of te herstellen, ook niet wanneer u al foto’s heeft gemaakt. Een schade-expert van de verzekeraar moet de schade door water zelf kunnen zien en beoordelen. Wanneer dit niet meer mogelijk is, bestaat er een grote kans dat de verzekering geen uitbetaling meer doet na de waterschade.
Heeft u schade in huis, op kantoor of in uw winkel opgelopen? Wij komen langs, ongeacht waar u woont in Nederland. Onze dienstverlening kost u niets: wanneer u ons inschakelt om u bij te staan, worden onze kosten gedeclareerd bij uw verzekeraar.