stormschade door noodweer in Nederland
Stormschade door noodweer in Nederland is niet altijd
even eenvoudig te claimen. Schakel ons daarom direct kosteloos in!
Direct vrijblijvend contactMeer informatie
STORMSCHADE?
WIJ HELPEN U VERDER
Stormschade door noodweer in Nederland
Een Stormschade Expert In 3 Eenvoudige Stappen! [Directe Hulp 24/7]2018-08-28T10:21:41+00:00
  • Beoordeling van auteur
  • Beoordeeld 5 Sterren
  • 100%

  • Een Stormchade Expert In 3 Eenvoudige Stappen! [Directe Hulp 24/7]
  • Beoordeeld door
  • Geplaatst op:
  • Laatst bewerkt op: 28 augustus 2018

kosteloos ontzorgen
zodat u wél de juiste
vergoeding ontvangt.

088 - 888 5000

24/7 bereikbaar voor calamiteiten

Contact via de website
088 - 888 5000

24/7 bereikbaar voor calamiteiten

Contact via de website

Uw hulp bij stormschade
in 3 eenvoudige stappen

Vertel ons over uw schade
Vertel ons over uw schade

Was er echt sprake van storm?

Dekking voor stormschade

Er is dekking voor stormschade wanneer er sprake is geweest van windkracht 7 op de schaal van Beaufort. Windkracht 7 komt overeen met windshelheden van 50 – 61 kilometer per uur.

U kunt via de website van het KNMI zien of er sprake is van storm of u kunt de twitterfeed van het KNMI volgen

KNMI – Storm in Nederland

KNMI logo
Storm in Nederland richt stormschade aan

Uw stormschade goed regelen

U hebt schade door de storm

Tijdens een storm kan er al snel schade ontstaan aan uw woning. Afgewaaide dakpannen, gebroken hekwerk, omgewaaide bomen en misschien zelfs wel een omgewaaide boom op uw woning! De kosten kunnen al gauw de pan uit stijgen en het claimen van uw schade door de storm kan een lange nasleep met zich meebrengen. Storm is immers niet de meest eenvoudige schade om te claimen.

Dat de schade door storm lastig is om te claimen komt vooral doordat veel gevolgschade wordt ‘overzien’ of de vergoedingen daarvoor tot een minimum worden beperkt. Ook wordt er veel schade over ‘de schutting gegooit’. Kortom; u moet de schade claimen bij een eventuele andere verzekeraar omdat er een overlapping is van de dekking tussen twee verzekeraars. U wordt ‘van het kastje naar de muur gestuurd’ en komt nauwelijks een stap verder.

1. Start met beredding

Na de eerste stap kunt u direct beginnen met de beredding. Dat wil zeggen dat u probeert te voorkomen dat de stormschade nog erger wordt. Zorg ervoor dat u altijd op een veilige manier te werk gaat.

Lukt dit niet om wat voor reden dan ook? Dan kunt u de verzekeraar vragen om toestemming zodat u een calamiteitenbedrijf kan inschakelen. Dit soort bedrijven hebben hiervoor specifieke kennis en apparatuur in huis. Let er dan wel op dat dit bedrijf niet alle schade begint te ruimen, anders is al het bewijsmateriaal verdwenen en valt er nog weinig vergoeding te claimen.

2. Uw schade door storm claimen

Natuurlijk dient u direct uw verzekeraar in te schakelen wanneer u schade heeft ondervonden door de storm. Of er nu wel of geen schade expert van de verzekeraar langs komt, maak altijd genoeg foto’s om uw zaak te bewijzen en start nooit te snel met het ruimen van uw schade.

Daarnaast is het verstandig om een extra contra expert in te schakelen die volledig onafhankelijk is. Wij zijn als contra expertisebureau volledig onafhankelijk bij het beoordelen van uw schade. U kunt ons ter alle tijde inschakelen. Tevens zijn wij kosteloos. Wij declareren onze kosten bij uw verzekeraar. Dit is wettelijk geregeld en u ontvangt nooit een factuur van ons.

Onze experts gaan deskundig te werk in het beoordelen van uw stormschade. Een ander voordeel is dat u altijd de status van uw schade kunt opvragen doordat u direct contact hebt met de desbetreffende expert.

3. Verplicht om te herstellen

U bent volgens de opstalverzekering verplicht om de stormschade te herstellen. Wanneer er sprake is van een grote schade, wordt er eerst een deel van de vergoeding uitgekeerd. De rest wordt later uitgekeerd wanneer u alle facturen hebt overgedragen aan de verzekeraar. Deze manier van werken geeft u ook geen andere keus dan te herstellen.

Direct hulp inschakelen
Direct hulp inschakelen
Ilona Overmeer
Ilona Overmeer
14:12 25 Oct 18
We hadden in onze huiskamer lekkage door de buren en mijn verzekeraar had Expertise bureau CED ingeschakeld, Dhr. Henk van der Pal wat een onbekwame expert!Na wekenlang in gesprek geweest te zijn met onze verzekering ABN Amro en CED expert Henk van der Pal betreffende de hoogte van de schade adviseerde ABN Amro ons om een contra expert in te schakelen, omdat ook zij niet verder met deze man kwamen.Na even googelen en de goede reviews te hebben gelezen, contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland B.V., Yvonne, deze stelde ons gelijk gerust en na de intake en de benodigde papieren nam Schadeoplossing alles van ons over. We kregen Dhr. Sepoyan als contra expert, wat een aardige man met veel kennis omtrent schade oplossingen, echt een topper!! Deze heeft tijdens zijn bezoek met een andere expert van CED bij ons thuis een overeenstemming over de schade bereikt waar we zeer blij mee zijn. Ik kan iedereen Schadeoplossing Nederland B.V aanraden. Top bedrijf met TOP medewerkers! Dhr.Sepoyan en Yvonne Bedankt!
Rick van Eck
Rick van Eck
14:59 10 Oct 18
Na een verdelende ervaring te hebben gehad met een schade expert van CED heb ik Schadeoplossing Nederland ingeschakeld als contra expert. Dit kan ik iedereen aanbevelen. Zij hebben wel een kundig expert langs gestuurd en hebben samen met mij de schade opgenomen en het rapport opgesteld. Hier kwam uiteindelijk een reëel schadebedrag uit waarmee ik mijn schade kon laten herstellen. Na het inschakelen van Schadeoplossing Nederland kwam de schadeafhandeling in een stroomversnelling terecht.
Hans Hurkmans
Hans Hurkmans
08:59 06 Oct 18
Onrecht is recht gezet. Na afwijzing van een inbraakclaim door onze verzekeraar, besloten contact te zoeken met Schadeolossing NL. Vrijdag een tefoontje gepleegd en in het weekend alle informatie aangeleverd. Maandag ochtend al een telefoontje dat er dinsdag een expert van hen in de buurt was. Deze had vervolgens snel bekeken wat de situatie was, wist hoofd en bijzaken goed van elkaar te scheiden.Tot onze verbazing kregen een dag later een mail van onze verzekeraar. Zij hadden de zaak nogeens bezien en toch besloten uit te keren.Dit kon geen toeval zijn. Wat blijkt, Schadeoplissing NL had een zg. Akte van Benoeming aangevraagd bij onze verzekeraar, waar men blijkbaar van was geschrokken en besloten had eieren voor hun geld te kiezen.Kortom: snelheid van handelen, inzicht in de situatie & materie, en hun doortastendheid krijgen van de Stichting Landshapsbeheer Oss een vette pluim !
Robert Aarts
Robert Aarts
19:55 02 Oct 18
Bij schade: ONMIDDELLIJK SCHADEOPLOSSING INSCHAKELEN!!!Wij hebben in augustus een lekkage in de badkamer gehad. Daarvoor de verzekering gebeld met de vraag met spoed een expert te regelen. Met spoed omdat tegelijkertijd met de lekkage bij mij kanker werd ontdekt waarvoor ik een zware operatie moest ondergaan. Na uiteindelijk 7 weken kwam de expert. Vervolgens werd de schade vastgesteld toen de reparatie nog aan de gang was. Ik heb diverse keren de expert proberen te benaderen over onjuistheid schadebedrag. Deze verwees mij naar de verzekeringsmaatschappij en vice versa. Uiteindelijk ‘gedreigd’ met contra-expertise. Op dat moment was ik helemaal niet op de hoogte hoe deze contra-expertise zou functioneren en welke kosten eraan verbonden zouden zijn. Toen de reactie op mijn brief weer een was waar ik niks mee kon beginnen heb ik de daad bij het woord gevoegd en Schadeoplossing ingeschakeld: WAT EEN OPENBARING!!!Inderdaad: ik kreeg de heel vriendelijke Yvonne aan de telefoon die mij haarfijn uitlegde dat de contra-expertise voor mij geheel kosteloos zou zijn. Vervolgens werd expert, de heer Sepoyan, toegewezen. Mijnheer Sepoyan bezocht ons korte tijd later en bevestigde onze terechte claim. Mijnheer Sepoyan was zeer op de hoogte hoe het allemaal werkt in verzekeringsland want wederom een volgende expert, door de verzekering aangesteld, werd naar huis gestuurd omdat hij zich kennelijk niet voldoende op de zaak had voorbereid. Uiteindelijk met de derde expert is een overeenstemming bereikt. Daarbij heeft de heer Sepoyan kunnen bewerkstelligen dat de aan uiteindelijke uitkering nog een extra schadebedrag is toegekend. De heer Sepoyan heeft volledig als bemiddelaar voor ons opgesteld waardoor we deze ‘strijd’ uiteindelijk hebben gewonnen.Een rapportcijfer 10 krijg je niet makkelijk maar voor Schadeoplossing kan ik geen lager cijfer bedenken. ‘UITERMATE UITMUNTEND’ kun je het ook noemen. De empathische Yvonne en de vakbekwame mijnheer Sepoyan hebben deze waardering verdiend. En in het vervolg bij schade : ONMIDDELLIJK SCHADEOPLOSSING INSCHAKELEN!!!Robert Aarts
ingrid erven
ingrid erven
09:05 20 Sep 18
Ik raad iedereen Schadeoplossing aan! Na een grote brand in ons woonhuis wisten we niet meer wat we moesten doen onze wereld storten in! Er moest zoveel gebeuren en geregeld worden, dit konden wij er echt niet bij hebben en wisten ons geen raad meer. Na een week contact opgenomen met schadeoplossing.nl Yvonne stond ons telefonisch gerust en een dag later stond Ardash bij ons om de schade op te nemen. Ze hebben alles voor ons regelt en een bedrag los gekregen waar wij recht op hadden, meer dan het dubbele van wat de verzekering wilde betalen. Ik wil schadeoplossing super bedanken voor de super service! Door hun goede hulp kunnen wij weer proberen ons leven op te pakken en hebben we er een mooi huis voor terug gekregen. Dank jullie wel
Medayim Aktas
Medayim Aktas
09:45 03 Sep 18
Uitstekende schadeoplossing bedrijf! Top tevreden.
A Wolters
A Wolters
19:00 19 Jun 18
Dhr Sepoyan is geweldig beter kan niet een 10+ van ons.Mensen die bij Schadeoplossing werken zijn ook geweldig.
nrosbergen@gmail.com nathan1978
nrosbergen@gmail.com nathan1978
21:04 18 Jun 18
Schadeoplossing Nederland heeft ons fantastisch geholpen nadat onze waterleiding was gesprongen, we zijn zeer tevreden met het resultaat!!!!!!
Henri Aalders
Henri Aalders
12:31 14 Jun 18
Als gedupeerde weet je eerst niet wat je overkomt bij waterschade. Schadeoplossing Nederland heeft geholpen;pen om een meer realistische vergoeding voor de schade te krijgen. Goede communicatie en informatievoorziening.
Tina Wijchers
Tina Wijchers
11:33 25 May 18
Ik heb hele goeie ervaring met schade oplossing Nederland voor mijn waterschade door een gesprongen leiding. De verzekering deed erg moeilijk. maar schade oplossing heeft er voor gezorgd dat ik mijn schade gewoon vergoed heb gekregen! Erg fijn om een expert te hebben die in belang van jouw spullen denkt! Ik raad het iedereen aan, het kost jezelf niets extra. Maar je word hier tenminste goed behandeld en niet als een nummertje!! Dankjewel schadeoplossing!
mieke vandemerwe
mieke vandemerwe
10:37 14 Mar 18
We hebben deze week een gesprek gehad met een medewerker van schade oplossing. We zijn door het gesprek op ons gemak gesteld en gaf de medewerker goede tips. Het proces met de verzekering loopt nog en we mogen altijd bellen als we hulp willen. Super fijn om te weten dat je er niet alleen voor staat . een 1 woord TOP.
Rob Kamphorst
Rob Kamphorst
16:38 05 Feb 18
Heel erg bedankt .Yvonne en haar team hebben mij super snel en professioneel geholpen.Mensen met verstand van zaken . Unive liet mij al een half jaar wachten met het oplossen van de schade .Toen ik bij schadeoplossing Nederland aan kwam was alles binnen 2 dagen geregeld.Nogmaals erg bedankt.
QuaRijn Dichtbij in zorg
QuaRijn Dichtbij in zorg
07:19 17 Jan 18
Er was direct contact en binnen een dag was een inspecteur te plaatse. Onze zaak was binnen een week afgehandeld door de inzet van de expert. QuaRijn is erg tevreden met deze service.
marcel verheijen
marcel verheijen
11:20 07 Dec 17
Na een onrustige nacht in verband met een gesprongen verwarmingsbuis in de flat van mijn schoonmoeder werd ik gebeld door Schadeoplossing Nederland. Schadeoplossing vertelde dat de informatie van de lekkage via de brandweer die 's nachts ter plaatse was te hebben ontvangen. Ik was een beetje verrast, maar nadat mij e.e.a. was uitgelegd over de werkwijze van Schadeoplossing (onafhankelijke second opinion en support indien nodig voor rekening van de verzekeraar) was dit een welkome morele support. Nadat de verzekeraar aangaf 14 dagen nodig te hebben om een expert te sturen heb ik de joker maar ingezet. Na een telefoontje aan de verzekeraar waarin ik aangaf een eigen onafhankelijke expert te willen inzetten was de eerste afspraak met de expert van de verzekeraar snel gemaakt. Ook Schadeoplossing is daarna langs geweest en heeft geholpen met het opstellen van een realistisch schade-overzicht, dat dan ook twee dagen later werd geaccepteerd door de verzekeraar. Schadeoplossing bedankt voor de vriendelijke en deskundige ondersteuning!
N. B.
N. B.
09:08 03 Dec 17
We hebben afgelopen juni waterschade geleden. Dhr. Sepoyan van schadeoplossing kwam al snel langs om de schade vast te stellen. De communicatie was zeer fijn, zowel telefonisch als per e-mail. Dhr. Sepoyan heeft uiteindelijk ervoor gezorgd dat het schadebedrag naar boven werd gesteld. Hier zijn we dhr. Sepoyan enorm dankbaar voor. De expert van onze verzekering stelde het op een zeer lage bedrag dat niet reeel was. Hierdoor hebben we Schadeoplossing Nederland ingeschakeld na het lezen van goede ervaringen. Voor alle lezers die dit lezen....Schadeoplossing Nederland zeer zeker een aanrader! Ik wil hierbij ook in het bijzonder dhr. Sepoyan vriendelijk bedanken voor zijn tijd en energie. Wat een aardige man met veel kennis omtrent schade oplossingen. Chapeau!!!
Volgende beoordelingen

Vraag en antwoord
over uw stormschade

Schade ontstaan door storm roept aardig wat vragen op. Hieronder proberen wij u antwoord te geven op de meest prangende vragen omtrent stormschade. U dient er wel rekening mee te houden dat iedere verzekering andere polisvoorwaarden kan hanteren. De antwoorden die wij geven zijn kloppend voor de meeste verzekeringen.

• Directe en indirecte schade aan de woning en bijgebouwen
• Schade aan uw schutting
• Schade door binnengedrongen regenwater
• Wanneer er een boom of tak op uw huis of schutting valt. Het verwijderen van deze boom of tak is gedekt. Het ruimen /afvoeren van de boom of tak met verdere kosten is niet gedekt!

• Waterschade door openstaande ramen of deuren (tenzij deze opening een gevolg is van de storm)
• Er is geen dekking voor uw tuininrichting of tuinaanleg.
• Tot slot is er ook geen dekking voor inboedel die u (tijdelijk) buiten de woning hebt geplaatst.

Per verzekering gelden andere eigen risico’s maar de volgende eigen risico’s komen het vaakst voor:

• Woningen hebben een eigen risico van 2‰ van het verzekerd bedrag met een minimum van € 225,- en een maximum € 450,- of een vast bedrag als dit in de voorwaarden is beschreven.
• Overige gebouwen hebben een eigen risicco van 2‰ van het verzekerd bedrag met een minimum van € 340.- en een maximum € 680,-.
• Een woonboot heeft een eigen risico van € 125,-.
• Een mobiele Bungalow heeft een eigen risico van 2‰ van het verzekerd bedrag met een minimum van € 227,- en een maximum € 454,-.

Meestal is er geen eigen risico bij huurdersbelang zoals schuttingen.

In geval van stormschade kunt u altijd onze expert telefonisch raadplegen. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen wij u kosteloos telefonisch adviseren en wij verplichten u tot niets.

storm met regen

Gezien stormschade niet de meest eenvoudige schade is om vergoeding voor te ontvangen, kunt u wel wat extra hulp gebruiken.

Wij bieden ons aan als onafhankelijke expert in uw zaak. Wij kunnen u werkelijk helpen van begin tot eind, zelfs tot aan de coördinatie van het schadeherstel. Zo halen wij alle zorgen bij u weg.

Direct hulp inschakelen
Direct hulp inschakelen

Tevredenheid staat bij ons voorop

0 sterren van 5
Beoordeling bij Google

Een ervaring van een ander zegt meer dan wij u ooit kunnen vertellen. Wij gebruiken de Google reviews als hét platform voor onze klanten om ervaringen te delen. Een mooi rapportcijfer waar wij erg tevreden over mogen zijn!

0 sterren van 5
Beoordeling bij Facebook

Wist u dat wij ook te vinden zijn op Facebook? ons primaire social media kanaal met daarop het laatste nieuws in schadeland. Daarnaast hebben wij zo nu en dan weggeef-acties en kunnen mensen hun ervaringen met ons achterlaten.

0 sterren van 10
Beoordeling bij Telefoonboek.nl

Soms komen mensen ons via totaal onverwachte hoeken van het internet tegen en laten daar vervolgens hun ervaring met ons achter. Telefoonboek.nl is zo’n onverwachte hoek waar we toch een mooie waardering van mogen ontvangen!

kosteloos uw eigen
expert bij stormschade.
Schakel ons direct in!

088 - 888 5000

24/7 bereikbaar voor calamiteiten

Contact via de website
088 - 888 5000

24/7 bereikbaar voor calamiteiten

Contact via de website
Direct gratis advies

Wij maken gebruik van Cookies

Schadeoplossing Nederland B.V. gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website. Bijvoorbeeld voor analyse en verbeteringen, voor social media en om er voor te zorgen dat u en anderen relevante informatie en advertenties te zien krijgen door middel van tracking cookies. Meer weten over al onze cookies of niet alle cookies toestaan? Klik op "Cookie instellingen aanpassen". Door op akkoord te drukken, geeft u aan akkoord te zijn met het gebruik van onze cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan.

Privacyverklaring | Sluiten
8 Shares
Share6
Tweet1
+1
Share
Pin1