Uw schade melden

Tijdens het schade melden is het belangrijk dat u zoveel mogelijk informatie verstrekt omtrent de schade. Wij willen u vragen om uw situatie zo goed mogelijk te omschrijven. U kunt ook foto’s meesturen; een foto zegt immers meer dan 1000 woorden. Wij willen u vragen om ook van die mogelijkheid gebruik te maken

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Wordt de schade door uw eigen verzekeraar gedekt? *

Liever telefonisch contact?

U kunt ons ook telefonisch bereiken. Het grote voordeel hiervan is dat u direct antwoord krijgt op uw vraag. Wij helpen u graag verder.

Meer informatie over uw schade

Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *

Uw contactgegevens

Wij willen graag contact met u opnemen over uw schademelding. Daarom vragen wij uw contactgegevens. Uw woonplaats vragen wij nu alvast, zodat we direct kunnen bekijken wanneer wij een van onze contra-experts naar u toe kunnen sturen. Zij rijden namelijk door het hele land. U ontvangt géén factuur van ons.

  • Wij komen uw schade vaststellen

    Wij stellen de schade vast en dat doen we volledig onpartijdig. Wij gaan voor de juiste en eerlijke vergoeding.

  • Helemaal onafhankelijk

    Wij werken niet voor verzekeraars of aangesloten belangenorganisaties. Wij zijn écht onafhankelijk.

  • Onze klanten zijn tevreden klanten

    Tevreden klanten, daar worden wij vrolijk van! Heeft u de onafhankelijke reviews al gelezen?

  • U staat er niet meer alleen voor

    U staat niet alleen tegenover een grote verzekeraar. Wij hebben uw belangen voor ogen.

  • Goede hulp van begin tot eind

    Wij helpen u – van de schadevaststelling tot de coördinatie van het volledige schadeherstel – indien u dit wenst.