Met welke schade heeft u te maken?

Uw schade melden: Geen schade is gelijk

Zo ook de toegepaste expertise

De eerste stap van het schade melden is aangeven met welke schade u te maken heeft. Wij kijken bijvoorbeeld anders naar een waterschade dan naar een brandschade. Wilt u onze kosteloze hulp inschakelen? Dan is dit de allereerste stap richting een schadevergoeding die werkelijk past bij uw schade.

Heeft u recht op onze kosteloze contra-expertise?

Alle inboedel- of opstalverzekerden

Als u verzekerd bent, heeft u in ieder geval altijd recht op een kosteloze contra-expert. Uw schade melden met behulp van een contra-expert zorgt ervoor dat uw twijfel wordt weggenomen over de dekking én de hoogte van de vergoeding. Een schade melden kunt u kosteloos doen als u een inboedel- en/of opstalverzekering heeft. Bent u op dit moment niet verzekerd, maar wilt u wel onze hulp inschakelen? Dat kan, maar in zo'n situatie zijn onze diensten helaas niet kosteloos.

Bent u verzekerd?

Is de schade-expert langs geweest?

Mogen wij langskomen?

Of toch even wachten?

Meestal kunnen we bij brand- en waterschade pas langskomen nadat u uw schade heeft gemeld én de schade-expert van uw verzekeraar langs is geweest om een schaderapport op te stellen. Dan kunnen we namelijk onze schadevaststelling naast die van de schade-expert leggen, waarover we met elkaar in gesprek gaan. In geval van een heel grote brand- of waterschade is het verstandig om ons direct in te schakelen. Dan kunnen wij u namelijk de helpende hand bieden bij allerlei essentiële keuzes die in het begin al moeten worden gemaakt. Eenmaal gemaakte keuzes in die fase, kunnen namelijk niet eenvoudig worden teruggedraaid. Daarom is het belangrijk dat de juiste keuzes worden gemaakt.

Het probleem?

Wat is het grootste probleem tijdens het schade melden bij uw verzekeraar?

Na het schade melden zien we meestal dat mensen het niet eens zijn met de vergoeding die hun wordt aangeboden door de verzekeraar. Communicatie is ook een punt van aandacht voor verzekeraars, vooral in drukkere periodes, zoals na een flinke storm. Wij begrijpen dat u graag op de hoogte gehouden wilt worden van de afwikkeling van uw schade en dat is precies wat onze contra-expert doet. Wij houden van korte lijnen en u kunt altijd rechtstreeks contact opnemen met de contra-expert die aan u is toegewezen. U bent bij ons dus niet overgeleverd aan een callcenter waar u telkens iemand anders aan de lijn krijgt.

Wat is het probleem met uw verzekeraar?

Wilt u uw schade toelichten?

Uw schade omschrijven

Help ons uw situatie te begrijpen

Tijdens het schade melden is het belangrijk dat u zoveel mogelijk informatie verstrekt omtrent de schade. Wij willen u vragen om uw situatie zo goed mogelijk te omschrijven. U kunt ook foto’s meesturen; een foto zegt immers meer dan 1000 woorden. Wij willen u vragen om ook van die mogelijkheid gebruik te maken.

Tot slot nog even 4 gegevens

Om uw schade in behandeling te nemen

Wij willen graag contact met u opnemen over uw schademelding. Daarom vragen wij tot slot uw naam, e-mailadres, telefoonnummer en woonplaats. Uw woonplaats vragen wij nu alvast, zodat we direct kunnen bekijken wanneer wij een van onze contra-experts bij u kunnen inplannen. Zij rijden namelijk door het gehele land. Voor de voorrijkosten en de werkzaamheden van onze contra-expert ontvangt u géén factuur.

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Ook aandacht voor alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Hulp van begin tot eind

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

We staan klaar om u te helpen!

Tijdens en na het schade melden: meer resultaat, minder zorgen.

“Onze contra-expertise is zeer nauwkeurig tijdens het vaststellen van uw schade. Wij kijken ook naar niet direct zichtbare schade, zodat u tijdens het herstel niet voor verrassingen komt te staan. Wij doen een schadevaststelling en gaan daarna voor u in gesprek met de schade-expert van de verzekeraar.”

Dit zeggen onze klanten

Aantoonbaar meer resultaat met contra-expertise

  • Een eerlijk bedrag

    "Een eerlijk bedrag"

    dankzij het team van Schadeoplossing Nederland, hebben wij een eerlijk bedrag mogen ontvangen. Wij zullen deze onderneming aan iedereen aanbevelen.

    Dhr. M. Cona

    Zuid-Holland

  • Geheel schadeloosstelling

    "Geheel schadeloosstelling"

    12 aug waterschade, door verzekeraar afgescheept met schijntje. Uiterst snel en concreet geholpen door het team van Schadeoplossing Nederland. 11 september heb ik telefonisch contact gehad met de schade-expert. Geheel schadeloosstelling. Dit was het 7-voudige van wat de verzekeringsmanager bood.

    Bert Zandbergen

    Drenthe

  • Erg blij

    "Erg blij"

    Heel erg blij met het werk wat u voor mij gedaan heeft! Echt een aanrader als het gaat om schadezaken. Warm contact en zeer goed bereikbaar.

    Mevr. D. Da Silva

    Zuid-Holland

  • Geweldig

    "Geweldig"

    Met een woord, geweldig. We zijn zeer goed geholpen door Schadeoplossing Nederland bij onze verzekeringskwestie. In eerste instantie was onze instelling ‘baat het niet dan schaad het niet’ maar we hebben enorm gebaat bij het opnemen van contact met dit bedrijf!

    Dhr. Jelle