Met welke schade heeft u te maken?

Tijdens het schade melden is het belangrijk dat u zoveel mogelijk informatie verstrekt omtrent de schade. Wij willen u vragen om uw situatie zo goed mogelijk te omschrijven. U kunt ook foto’s meesturen; een foto zegt immers meer dan 1000 woorden. Wij willen u vragen om ook van die mogelijkheid gebruik te maken.

Bent u verzekerd? *

Vragen over uw verzekering

Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar

Uw gegevens

Wij willen graag contact met u opnemen over uw schademelding. Daarom vragen wij uw contactgegevens. Uw woonplaats vragen wij nu alvast, zodat we direct kunnen bekijken wanneer wij een van onze contra-experts naar u toe kunnen sturen. Zij rijden namelijk door het hele land. U ontvangt géén factuur van ons.

  • Wij komen uw schade vaststellen

    Wij stellen de schade vast en dat doen we volledig onpartijdig. Wij gaan voor de juiste en eerlijke vergoeding.

  • Helemaal onafhankelijk

    Wij werken niet voor verzekeraars of aangesloten belangenorganisaties. Wij zijn écht onafhankelijk.

  • Onze klanten zijn tevreden klanten

    Tevreden klanten, daar worden wij vrolijk van! Heeft u de onafhankelijke reviews al gelezen?

  • Wij zijn kosteloos

    Onze dienstverlening wordt vergoed door uw verzekeraar. Dit is wettelijk geregeld en staat in de voorwaarden van uw verzekeringspolis.

  • U staat er niet meer alleen voor

    U staat niet alleen tegenover een grote verzekeraar. Wij hebben uw belangen voor ogen.

  • Goede hulp van begin tot eind

    Wij helpen u – van de schadevaststelling tot de coördinatie van het volledige schadeherstel – indien u dit wenst.