Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Wanneer kunnen wij u helpen bij uw brand in Rotterdam?

Schade uitgelicht

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.

Lang wachten op de verzekeraar

Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.

Betere reactietijden

Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.

Maakt u hetzelfde mee?

De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.

Stormschade aan een loods.

afb. 1 Stormschade aan een loods.

Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

  • Schadeclaim 2x hoger

    "Schadeclaim 2x hoger"

    Ik ben heel erg blij met de goede hulp van Schadeoplossing Nederland. Een betrouwbaar en deskundige bedrijf met heel veel ervaring! Zij hebben ons volledig kunnen ontzorgen met de ellende die een grote waterlekkage met zich mee kan brengen. Schadeoplossing Nederland heeft er onder andere ook voor gezorgd dat we een aantal weken elders onze dagelijkse werkzaamheden in alle rust konden voortzetten (ik met mijn online werk en mijn 3 kinderen met hun online lessen). Nadat ik ze heb ingeschakeld liep eigenlijk alles gesmeerd! Het enige bericht dat ik daarna van mijn verzekeraar ontving was het bericht waarin zei aangaven dat mijn schadeclaim uitbetaald zou worden.

    Dank jullie wel Schadeoplossing! zonder jullie hadden wij ons zelf heel erg te kort gedaan. Dankzij jullie expertise was mijn schadeclaim 2x hoger dan ik in eerste instantie had ingediend. En dit omdat wij veel zaken over het hoofd hadden gezien. Er was dus veel meer schade aangericht dan op het eerste gezicht te zien was. Dankzij jullie kwam dit aan het licht. Ik hoop dat ik vanaf nu altijd schadevrij zal blijven, maar mocht het niet zo zijn dan hoop ik dat wij weer op jullie kunnen rekenen.

    Een tevreden klant

  • Zo blij met die extra 400 euro

    "Zo blij met die extra 400 euro"

    Wij hadden helaas ook waterschade, 23 juni 2016. Onze verzekering voor opstal ingeschakeld. Was geen fijne expert. Daar kwam ook nog bij dat deze meneer zei, dat we 1000 euro kregen, maar hij wist dat er 500 eigen risico af ging. Dat wisten wij dus niet. Schadeoplossing benaderd. Snel geholpen en snel aanwezig. Deze contra-expert vond ook dat 't een paar honderd euro meer mocht zijn. We praten niet over wereld bedragen, maar wij zijn zo blij met die extra 400 euro. Nog bedankt voor jullie hulp en vele telefoontjes!

    Een tevreden klant

Deel deze informatie!

  • Bijna al onze zorgen kunnen ontnemen

    "Bijna al onze zorgen kunnen ontnemen"

    Bedankt Schadeoplossing voor al jullie geduld! Begin juni hebben wij stormschade gehad aan onze nieuwbouwwoning. de woning stond er net 4 maanden. En er was behoorlijke schade in en om de woning. Zij kwamen eerder langs dan de verzekering en hebben bijna al onze zorgen kunnen ontnemen. Bedankt voor de fantastische hulp!

    Een tevreden klant

Tips bij wateroverlast checklist

25+ Tips bij wateroverlast

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Wordt de schade door uw eigen verzekeraar gedekt? *

Liever telefonisch contact?

U kunt ons ook telefonisch bereiken. Het grote voordeel hiervan is dat u direct antwoord krijgt op uw vraag. Wij helpen u graag verder.

Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig helpen wij u bij het vinden van tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade