Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Wanneer kunnen wij u helpen bij uw brand in Rotterdam?

Schade uitgelicht

Valwinden in Leersum zorgen voor schade aan het dak

Leersum – Dat de wind onvoorstelbaar krachtig kan zijn, weet u vast wel. Meestal zien we zeer krachtige winden, de zogenaamde tornado’s, als iets wat vaak in Amerika gebeurt. Gelukkig komen tornado’s en windhozen in Nederland bijna niet voor, maar we kennen hier wel sterke valwinden. Ook deze valwinden kunnen flinke schade veroorzaken. Dit gebeurde in Leersum.

Schade aan de dakgoot

De dakgoot liep schade op door de valwind en de verzekeraar is langs geweest om de schade te inventariseren. Het gesprek tussen de verzekeraar en verzekerde liep niet naar behoren en ook de snelheid liet te wensen over. Daarom zocht de verzekerde op internet naar hulp en bijstand, waar hij ons bedrijf tegenkwam. Wij hebben de verzekerde geholpen met contra-expertise en de schadeafhandeling verliep vanaf dat moment soepel. De verzekerde is erg tevreden.

Heeft u ook stormschade opgelopen? Wij komen langs en helpen u verder met de schadevaststelling. Na een storm krijgt de verzekeraar vaak veel schademeldingen waardoor uw schade niet altijd even snel in behandeling wordt genomen. Ook dan kan het raadzaam zijn om onze contra-expert in te schakelen. Wacht niet langer en bel 088 – 888 5000.

Valwinden hebben dakschade veroorzaakt

afb. 1 Valwinden hebben dakschade veroorzaakt.

Door valwinden is de dakgoot flink beschadigd

afb. 2 Door valwinden is de dakgoot flink beschadigd.

Een valwind heeft schade aan het dak toegebracht.

afb. 3 Een valwind heeft schade aan het dak toegebracht.

  • Je wordt gehoord, begrepen en begeleidt

    "Je wordt gehoord, begrepen en begeleidt"

    In augustus hebben wij te maken gehad met waterschade (rioleringschade) in de woning door de bovenbewoners. De verhuurder (woningbouw) kon niks betekenen en de verzekeraar en het contact hiermee was bar slecht. Er was totaal geen transparantie en bijstand in de situatie. Wij kwamen net van vakantie en dit erbij maakte dat we niet wisten welke kant op te gaan hiermee. We kwamen uiteindelijk bij Schadeoplossing en ben zeer dankbaar dat wij hier terecht zijn gekomen. Van begin tot eind hebben zij ons zeer goed en oprecht bijgestaan. Wij hebben zoveel meer gekregen dan wij dachten te krijgen. Daarnaast is de woning zeer snel opgeknapt. Ook de bereikbaarheid is goed. Zodra je belt, mailt of welke vraag dan ook je hebt, je wordt gehoord, begrepen en begeleidt.

    Een tevreden klant

  • Eén aanspreekpunt

    "Eén aanspreekpunt"

    Door toeval kwamen we terecht bij Schadeoplossing Nederland B.V. – contra-expertise bij schade. Na een enorme waterschade in ons appartement waren we op zoek naar informatie over parket verwijderen etc. Wij hadden geen conflict met onze verzekerings-expert, maar waren wel overweldigd door de impact en kosten van onze schade.

    Na een telefoontje met Schadeoplossing bleek dat ze ons ook van dienst konden zijn zonder dat er een conflict was. Contra-expertise is een recht en de kosten van hun dienstverlening zouden gewoon bij de verzekeraar in rekening worden gebracht. Toen hebben we ze gevraagd te komen. Ze hebben ons begeleid en ondersteund in het proces van het goed inschatten en declareren van de schade. Ook bij praktische zorgen zoals de tijdelijke verhuizing/opslag van onze inboedel, drogen van het beton onder de parketvloer. En ook bij vragen zoals: gaat dit wel goed, wanneer moet dat, extra tegenvallers tijdens het proces.

    We hadden een aanspreekpunt en dat was heel erg fijn in deze voor ons stressvolle tijd. We zouden de diensten van Schadeoplossing aan iedereen aanraden die in een vergelijkbare situatie zit. (Grote schade waarvan je de impact en kosten niet goed kan overzien). Het heeft ons een hoop kosten bespaard, die de verzekeraar anders niet vergoed zou hebben en het heeft ons enorm gesteund/ontzorgd in een moeilijke tijd.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

Deel deze informatie!

  • Bijna al onze zorgen kunnen ontnemen

    "Bijna al onze zorgen kunnen ontnemen"

    Bedankt Schadeoplossing voor al jullie geduld! Begin juni hebben wij stormschade gehad aan onze nieuwbouwwoning. de woning stond er net 4 maanden. En er was behoorlijke schade in en om de woning. Zij kwamen eerder langs dan de verzekering en hebben bijna al onze zorgen kunnen ontnemen. Bedankt voor de fantastische hulp!

    Een tevreden klant

Tips bij wateroverlast checklist

25+ Tips bij wateroverlast

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Wordt de schade door uw eigen verzekeraar gedekt? *

Liever telefonisch contact?

U kunt ons ook telefonisch bereiken. Het grote voordeel hiervan is dat u direct antwoord krijgt op uw vraag. Wij helpen u graag verder.

Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig helpen wij u bij het vinden van tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade