Dit zeggen onze klanten

Aantoonbaar meer resultaat met contra-expertise

Sorteer per: Soort schade | Platform | Provincie

  • "Eerlijk bedrijf"

    Wij hadden waterschade aan het toilet. Na een geschil met de expert nam ik contact op met Schadeoplossing Nederland. Dat is het beste wat ik heb kunnen doen. Wat werd ik fijn geholpen en wat had ik het bij het goede eind dat het niet goed voelde bij de eerste expert. Alles is keurig opgelost en perfect geregeld. Perfect en eerlijk bedrijf.

    Een tevreden klant

  • "Super geïnformeerd"

    Geweldig geholpen door Schadeoplossing. Door een lekkage in ons pakhuis (waar tot op heden nog steeds niks aan is gedaan) en waar ondertussen de muren bol staan van het vocht, ruiken de spullen muf en zit het weer in heel veel kleding. Schadeoplossing heeft ons super geïnformeerd nadat de schade-expert van onze verzekering ons wilde afschepen met een schadevergoeding die werkelijk nergens over ging.

    Na deze informatie gedeeld te hebben met onze schade-expert ging zij zonder enige tegengas overstag en kwam met een passender aanbod. Helaas zijn wij door onze schade-expert nog steeds de benadeelde partij omdat wij veel spullen en kleding al weg hebben moeten doen, maar hier wordt geen aandacht aan gegeven. Ook heeft dit verhaal nog een staartje aangezien de lekkage door laksheid van de Woningbouw vereniging nog steeds niet is opgelost. Mocht er hierdoor nog meer schade ontstaan en de schade-expert weer met een klein bedragje komen gaan wij zeker weer naar Schadeoplossing. Een contra-expertise door Schadeoplossing kunnen wij zeer zeker aanraden.

    Een tevreden klant

  • "Zeer tevreden"

    Je krijgt direct heldere antwoorden, eerlijk en oprechte expert en wij zijn uiteraard zeer tevreden over de professionele benadering , het was korte maar krachtig samenwerking.

    Een tevreden klant

    Gelderland

  • "Direct goed geholpen"

    Contact gezocht met dit bedrijf en werd direct goed geholpen, direct is er iemand langs geweest om de schade op te nemen. Ze bemiddelde heel erg goed tussen mij en de verzekering. De zaak gewonnen, ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zeker een aanrader als bemiddeling.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Snel geregeld"

    Na een waterschade van de bovenburen wilde de verzekering niet helpen. Na 2-3 weken kwam ik Schadeoplossing Nederland tegen op het internet en heb ik ze een bericht gestuurd. Na een aantal telefoontjes is het toch gelukt om de verzekering de schade te laten vergoeden zoals een verzekering hoort te doen! We zijn super blij dat dit alsnog snel geregeld kon worden! Daarom beveel ik dit bedrijf bij iedereen aan die problemen heeft met zijn/haar verzekering!

    Een tevreden klant

  • "Erg blij"

    Heel erg blij met het werk wat u voor mij gedaan heeft! Echt een aanrader als het gaat om schadezaken. Warm contact en zeer goed bereikbaar.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Proces goed verlopen"

    Ik ben blij dat Schadeoplossing ons heeft vertegenwoordigd bij de afhandeling van onze substantiele waterschade. Hierdoor konden wij ons richten op het herstel van de schade en is het proces goed verlopen.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Buitengewoon prettig geholpen!"

    In Maart dit jaar is bij onze buren de schuur in brand gevlogen. Wij en onze overburen hadden hier forse schade van. Zoals te verwachten kregen wij 0,0 medewerking van onze verzekeraar waarna wij Schadeoplossing Nederland ingeschakeld hebben.

    Het team van Schadeoplossing Nederland heeft ons ver boven verwachting geholpen. Naast het tonen van veel begrip, hebben zij voor ons heel veel zorgen weggenomen. Wij zitten nog in het traject van herbouwen, en tot dusverre word ik nog steeds zeer prettig geholpen.

    Schadeoplossing, ontzettend bedankt!

    Een tevreden klant

    Flevoland

  • "Je wordt gehoord, begrepen en begeleidt"

    In augustus hebben wij te maken gehad met waterschade (rioleringschade) in de woning door de bovenbewoners. De verhuurder (woningbouw) kon niks betekenen en de verzekeraar en het contact hiermee was bar slecht. Er was totaal geen transparantie en bijstand in de situatie. Wij kwamen net van vakantie en dit erbij maakte dat we niet wisten welke kant op te gaan hiermee. We kwamen uiteindelijk bij Schadeoplossing en ben zeer dankbaar dat wij hier terecht zijn gekomen. Van begin tot eind hebben zij ons zeer goed en oprecht bijgestaan. Wij hebben zoveel meer gekregen dan wij dachten te krijgen. Daarnaast is de woning zeer snel opgeknapt. Ook de bereikbaarheid is goed. Zodra je belt, mailt of welke vraag dan ook je hebt, je wordt gehoord, begrepen en begeleidt.

    Een tevreden klant

  • "Nemen je zorgen uit handen"

    Geweldig geholpen door dit bedrijf. Waar je door je eigen verzekering min of meer aan je lot wordt overgelaten en het zelf maar moet uitzoeken, gaan zij aan de slag voor je en nemen je zorgen uit handen. Wel zo fijn als je net in de ellende zit.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "6x het dubbele ontvangen"

    Wij hebben in november 2022 waterschade gehad en onze verzekeraar had een schaarse vergoeding uitbetaald, na een lang procedure hebben wij uiteindelijk 6x het dubbele ontvangen dankzij alle inzet en moeite van Schadeoplossing. Als wij ooit weer iets hebben zullen wij zeker nogmaals hier terug komen.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Bijna al onze zorgen kunnen ontnemen"

    Bedankt Schadeoplossing voor al jullie geduld! Begin juni hebben wij stormschade gehad aan onze nieuwbouwwoning. de woning stond er net 4 maanden. En er was behoorlijke schade in en om de woning. Zij kwamen eerder langs dan de verzekering en hebben bijna al onze zorgen kunnen ontnemen. Bedankt voor de fantastische hulp!

    Een tevreden klant

  • "Geen overhaaste conclusies"

    De contra-expert van schadeoplossing is nadat ik belde, dezelfde dag nog langsgekomen. Geen overhaaste conclusies en binnen 5 minuten weer buiten zoals de expert van de verzekeringsmaatschappijen, maar duidelijk de tijd nemen en ons adviseren over wat onze rechten zijn. Hierbij stonden wij en onze schade centraal, in plaats van de verzekeringsmaatschappij.

    Sterke aanrader om in te schakelen!

    Een tevreden klant

    Gelderland

  • "Top service gewoon"

    Super snel geholpen, iedereen is ook zo vriendelijk. Top service gewoon, ik raad dit iedereen aan.

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Hartstikke tevreden"

    Schadeoplossing Nederland heeft mij uitstekend geholpen. Nadat mijn riolering was overgelopen en woning onbewoonbaar was geworden. De contra-expert was snel lang geweest en heeft de schade opgepakt. Hartstikke tevreden.

    Een tevreden klant

  • "Eén aanspreekpunt"

    Door toeval kwamen we terecht bij Schadeoplossing Nederland B.V. – contra-expertise bij schade. Na een enorme waterschade in ons appartement waren we op zoek naar informatie over parket verwijderen etc. Wij hadden geen conflict met onze verzekerings-expert, maar waren wel overweldigd door de impact en kosten van onze schade.

    Na een telefoontje met Schadeoplossing bleek dat ze ons ook van dienst konden zijn zonder dat er een conflict was. Contra-expertise is een recht en de kosten van hun dienstverlening zouden gewoon bij de verzekeraar in rekening worden gebracht. Toen hebben we ze gevraagd te komen. Ze hebben ons begeleid en ondersteund in het proces van het goed inschatten en declareren van de schade. Ook bij praktische zorgen zoals de tijdelijke verhuizing/opslag van onze inboedel, drogen van het beton onder de parketvloer. En ook bij vragen zoals: gaat dit wel goed, wanneer moet dat, extra tegenvallers tijdens het proces.

    We hadden een aanspreekpunt en dat was heel erg fijn in deze voor ons stressvolle tijd. We zouden de diensten van Schadeoplossing aan iedereen aanraden die in een vergelijkbare situatie zit. (Grote schade waarvan je de impact en kosten niet goed kan overzien). Het heeft ons een hoop kosten bespaard, die de verzekeraar anders niet vergoed zou hebben en het heeft ons enorm gesteund/ontzorgd in een moeilijke tijd.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Geweldig"

    Met een woord, geweldig. We zijn zeer goed geholpen door Schadeoplossing Nederland bij onze verzekeringskwestie. In eerste instantie was onze instelling ‘baat het niet dan schaad het niet’ maar we hebben enorm gebaat bij het opnemen van contact met dit bedrijf!

    Een tevreden klant

  • "Een aanrader"

    Nadat wij door de verzekering waren afgewezen, hebben we contact gezocht met Schadeoplossing. Zij zorgden ervoor dat de verzekeraar alsnog een expert naar ons toestuurde, die ons de schade toekende. Na contra-expertise, werd het uitkeringsbedrag aangepast. Een aanrader voor iedereen om gelijk met Schadeoplossing contact op te nemen bij schade.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "De hulp en steun die wij nodig hadden"

    Super service, wij hadden grote lekkage aan de woning. Door onze verzekering kregen wij alleen maar meer problemen. Schadeoplossing Nederland heeft de schade ons uit handen genomen en de grote schade professioneel opgelost. Wij willen Schadeoplossing Nederland hartelijk bedanken voor de hulp en steun die wij nodig hadden. Ik raad hen iedereen aan! Super service/ professioneel/ betrouwbaar en klantvriendelijk.

    Een tevreden klant

  • "Netjes kunnen afsluiten"

    Afgelopen november is er ingebroken in onze woning. Gelukkig waren wij niet thuis. Eerst gelijk de politie gebeld. Nadat we onze verzekeringsmaatschappij hadden gebeld en dingen waren beloofd en niet werden nagekomen, zijn we bij Schadeoplossing terecht gekomen. Aangezien de verzekeringsmaatschappij niets voor ons deed. Schadeoplossing kwam al snel (sneller dan de verzekeringsmaatschappij in verhouding) bij ons thuis om alles uit te leggen en dingen op papier te zetten. Hij nam ook echt alle tijd voor je. Doordat wij ook waterschade hadden (aquarium hadden ze omgestoten of geduwd of aangestoten) heeft meneer Sepoyan van Schadeoplossing er voor gezorgd dat onze vloer is vervangen. Ook dit is op zeer korte termijn gedaan. Na een hoop gezeur, (van onze verzekeringsmaatschappij) kwam een expert van de verzekeringsmaatschappij samen met Schadeoplossing Nederland. Nadat zij waren geweest is het vrij snel afgehandeld. Ik wil de meneer die onze zaak heeft vertegenwoordigd super bedanken. Hij heeft zo veel voor ons betekend. Dankzij hem hebben we het netjes kunnen afsluiten. Wij zouden Schadeoplossing aan iedereen willen adviseren. In onze vriendenkring is dit ook al bekent.

    Een tevreden klant

  • "Naar onze tevredenheid"

    Wij hadden behoorlijke waterschade door een lekkage in de badkamer. Na flink wat hak en breekwerk, werd aan ons door de verzekering een nogal discutabel laag bedrag aangeboden. Wij hebben toen Schadeoplossing Nederland ingeschakeld en zijn bijgestaan de contra-expert welke ons op een zeer vriendelijke, vakbekwame en pro-actieve manier heeft geholpen. Door zijn inzet heeft de verzekering uiteindelijk op vrij korte termijn naar onze tevredenheid uitgekeerd.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Vastgebeten in het dossier"

    Een lekkage in de badkamer, welke overduidelijk niet onze fout kon zijn. Maar volgens de verzekering lag dit aan kitnaden, oftewel; niets vergoed. Schadeoplossing ingeschakeld en zij hebben zich helemaal vastgebeten in het dossier. Alle communicatie op zich genomen, duidelijk naar ons gecommuniceerd en zorg gedragen voor een juiste afwikkeling!

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Gewenst resultaat"

    Schadeoplossing Nederland heeft ons zeer professioneel bijgestaan na een brand. Zij hebben de communicatie met de verzekeraar en verdere afwikkeling van de schade op zich genomen met gewenst resultaat als gevolg. Indien er zich een dergelijke calamiteit zou voordoen in de toekomst, zou ik ze opnieuw inschakelen.

    Een tevreden klant

  • "In een woord: geweldig!"

    Schadeoplossing heeft mij 5 jaar geleden bijgestaan bij een enorme waterschade aan mijn huis. Ik heb hen een maand geleden voorgesteld aan mijn broer omdat hij ook waterschade had aan zijn woning en hij kwam er niet uit met zijn verzekering. Nu een kleine maand verder heeft Schadeoplossing alles geregeld en afgerond. Ik kan ze iedereen aanraden!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "kun je op bouwen en vertrouwen"

    We zijn de organisatie enorm dankbaar voor de afwikkeling van de schade en onderhandeling met de verzekering na een brand in onze woning. Niet alleen de administratieve rompslomp werd ons voor een groot deel uit handen genomen, maar ook hun mental support, doortastendheid, zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid hebben ons enorm goed gedaan. Op hen kun je bouwen en vertrouwen. Wij bevelen ze dan ook van harte aan voor de volle 100%!

    Een tevreden klant

    Flevoland

  • "Snel geregeld!"

    Professionele organisatie met oog en oor voor detail. Afhandeling van de waterschade was door de komst van Schadeoplossing snel geregeld. Dank voor de hulp.

    Een tevreden klant

  • "Een zeer goede beslissing"

    Op 31 mei 2023 hebben wij brand gehad in de meterkast, hierdoor moesten wij noodgedwongen voor 8 maanden ons huis verlaten. Op zo'n moment komt er zoveel op je af, zaken waar je totaal geen verstand van hebt. Onze verzekering gaf tussen neus en lippen aan dat we eventueel ook een contra-expert konden inschakelen en dat hebben wij gedaan. We hebben Schadeoplossing benaderd en dat was een zeer goede beslissing. Zij hebben alles top geregeld, de inventarisatie van de schade en de afhandeling hiervan. Schadeoplossing, tezamen met Kradon en natuurlijk Musa met zijn team hebben er voor gezorgd dat alles weer perfect is hersteld. Wij zijn super tevreden. Dankjewel allen!

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Bedankt voor alles"

    ik heb op 30 nov. brand gehad en wist niet wat te doen, gelukkig nam Schadeoplossing contact met mij op en hebben alles overgenomen voor me, van spullen die brand overleeft hadden opslaan/reinigen/terugplaatsen tot de betaling van de verzekering en voorschotten voor alles wat ik kwijt was. Dit was een traumatische ervaring en ook bij verdrietige gesprekken om de kleinste dingen was er vriendelijkheid, begrip en geduld. Niet wetende wat er op je af komt als zoiets gebeurd. Ik ben 2 maanden het huis uit geweest en had het niet alleen kunnen regelen. De geruststelling dat ik ook nog mag bellen bij vragen achteraf is super. ik ben jullie allemaal erg dankbaar, iedereen heeft mij met zijn eigen taken geholpen en nooit een negatieve tegenreactie gehad. Heel erg bedankt voor alles.

    Een tevreden klant

  • "Het beste wat ik heb kunnen doen"

    Wij hadden waterschade aan het toilet, na een geschil met de expert nam ik contact op met Schadeoplossing. Dat is het beste wat ik heb kunnen doen. Wat werd ik fijn geholpen en wat had ik het bij het goede eind dat het niet goed voelde bij de eerste expert. Alles is perfect geregeld.

    Een tevreden klant

  • "Actief contact"

    Goed opgelost, zoeken actief contact met je, en een hogere schadebedrag gekregen!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Een eerlijk bedrag"

    dankzij het team van Schadeoplossing Nederland, hebben wij een eerlijk bedrag mogen ontvangen. Wij zullen deze onderneming aan iedereen aanbevelen.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Zeer deskundig bijgestaan"

    Onze VvE heeft schadeoplossing ingeschakeld nadat wij een geschil met de verzekeraar hebben gehad over de uitbetaling/behandeling van een schade. Wij zijn zeer deskundig bijgestaan door hen en kunnen schadeoplossing aanraden aan iedereen die met een verzekeraar in de clinch ligt. Dankzij hen is ons probleem naar volle tevredenheid opgelost! Dank aan de expert en aan de bijzonder aardige dame op kantoor!

    Een tevreden klant

  • "Goede en reële vergoeding"

    Ik ben enorm, enorm blij dat ik schadeoplossingen heb ingeschakeld. Ze hebben voor mij enorm hun best gedaan om de verzekeringsmaatschappij mij een goede en reële vergoeding te geven. Advies: kom je er niet uit met je verzekeringsmaatschappij schakel dan dit bureau in.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Je kan op dit team rekenen!"

    Ik raad iedereen Schadeoplossing aan. De service, vriendelijkheid, is fantastisch. Zij hebben mij te woord gestaan en meteen kwamen ze naar de schade kijken. Ik ben dit team heel erg dankbaar voor alles wat ze hebben gedaan. Het maakt niet uit in welke stad je woont, je kan op dit team rekenen! Dankjewel

    Een tevreden klant

  • "Heel goed geholpen!"

    Je gunt niemand schade toe en al helemaal niet een schade expert die er alles aan doet om je zo min mogelijk uit te keren terwijl je er toch echt recht op hebt volgens je polis. Toen we hiermee te maken kregen hebben we direct Schadeoplossing Nederland ingezet voor onze inboedelverzekering. De heer Sepoyan heeft ons in deze moeilijke en intensieve tijd heel goed geholpen! Hij is naast correct, een goede belangenbehartiger! On top of that een vriendelijke en begane man, iets wat je in dit soort tijden juist nodig hebt!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Alle zorgen uit handen"

    De Storm van Februari 2022 was verschrikkelijk. Onze bomen van meer dan 150 jaar oud moesten het ontgelden en vielen bovenop onze schuren. Omdat we het niet eens waren met onze verzekeringsmaatschappij hebben we Schadeoplossing Nederland opgebeld. In de middag kwam er een contra-expert bij ons en hij nam inderdaad alle zorgen uit handen, hij vertelde ons wat we precies moesten aanleveren aan offertes e.d. en vervolgens ging hij ermee aan de slag. Ik heb alleen maar lof voor dit bedrijf en beveel ze van harte aan. Nogmaals super bedankt

    Een tevreden klant

    Groningen

  • "Voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden"

    Bijna 2 jaar geleden is er een grote waterschade ontstaan in mijn huis. De verzekering heeft de hele trukendoos opengetrokken om mijn claim af te wijzen. Na ruim een jaar touwtrekken was ik ten einde raad. Toen ben ik in contact gekomen met Schadeoplossing. Door hun hun tomeloze inzet en professionele aanpak is mijn probleem uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost! Gedurende het hele proces ben ik voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden van alles. Nu kan ik eindelijk aan de renovatie van mijn huis beginnen. Super! Mijn dankbaarheid is groot!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Iedereen aanbevelen!"

    Na een verdelende ervaring te hebben gehad met een schade expert van CED heb ik Schadeoplossing Nederland ingeschakeld als contra-expert. Dit kan ik iedereen aanbevelen. Zij hebben wel een kundige expert langs gestuurd en hebben samen met mij de schade opgenomen en het rapport opgesteld.

    Een tevreden klant

    Gelderland

  • "Snel en professioneel"

    Nadat ons complete benedenverdieping overstroomd was en ons eigen verzekering enorm moeilijk deed en weigerde uit te keren, heb ik contact opgenomen met schadeoplossing. Het team van Schadeoplossing heeft dit voor ons op een super wijze opgelost. Erg snel en professioneel.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "In 1 woord geweldig!"

    Wow, in 1 woord geweldig! Wat zijn wij enorm goed geholpen en bijgestaan door Jan Willem én in eerste instantie al door Yvonne aan de telefoon. Na een brand werden we door de expert van onze verzekeraar zwaar te kakken gezet. Jan Willem heeft op zeer professionele wijze gezorgd voor een zeer tevreden eindresultaat. Deze man is kundig, neemt de tijd voor je (zelfs in de avond!) ,en zorgt ervoor dat de verzekering je niet zo maar in de kou laat staan zoals ze in eerste instantie wel hebben geprobeerd! Zoals al eerder gezegd, duizend maal dank Jan Willem! Top geregeld!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Vriendelijk en deskundig"

    Ik ben heel tevreden over schadeoplossing nl. Ik ben heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan en weet nu wat ik zelf kan doen om het probleem op te lossen.

    Een tevreden klant

  • "Heel fijn"

    Wij hadden erg veel roet- en waterschade op de gehele benedenverdieping. Na wat research online kwamen wij vrij snel op de website van schadeoplossing terecht. Eerst waren wij sceptisch want kosteloze hulp leek ons te mooi om waar te zijn. Toch gebeld en er werd meteen heel duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Bedankt voor de snelle actie! Heb je schade, zet dan gewoon altijd meteen een contra-expert in!

    Wij hadden totaal geen idee wat ons te wachten stond en dan is het heel fijn als je iemand hebt die aan jouw kant staat. Uiteindelijk hebben wij een mooie uitkering gekregen van de verzekering, dat hadden we zelf nooit voor elkaar gekregen.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Fantastisch geholpen!"

    Ik heb waterschade gehad door mijn cv ketel. Mijn verzekering kwam mij niet naar behoren tegemoet. Ik las over Schadeoplossing Nederland en heb hen gebeld. Heel snel kwam de expert en die heeft mij fantastisch geholpen! Door Schadeoplossing Nederland heb ik een nieuwe vloer, mijn plafond weer netjes en een bedrag voor de overige schade. Alle lof voor Schadeoplossing. Ik zal jullie aan al mijn kennissen aanbevelen! Nogmaals hartelijk dank!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Duidelijk & effectief"

    Na een afwijzing van mijn verzekeringsmaatschappij voor de uitkering van een schade aan mijn schuur, contact gezocht met Schadeoplossing. De contra-expert is met volle overtuiging en een dosis positiviteit aan de slag gegaan in de vorm van een contra-expertise met betrekking tot mijn zaak. Dit resulteerde erin dat hij de verzekeringsmaatschappij heeft weten te overtuigen van hun ongelijk en zij alsnog moesten overgaan tot het uitkeren van de schade voor het herstel van mijn schuur. Niets anders dan hulde voor dit bedrijf. Het doet zijn werk duidelijk, effectief en zij weten vooral waarover ze het hebben. Mochten er mensen zijn met een conflict met hun verzekeringsmaatschappij, dan is dit bedrijf zeker een aanrader.

    Een tevreden klant

  • "Hemel klaarde direct op"

    Gedupeerd door waterschade wist ik even geen raad met de verzekering dus heb ik Schadeoplossing Nederland erbij geroepen en de “hemel klaarde direct op”. De contra-expert maakte kort hierna een afspraak en deze man haalde ons meteen uit de zorgen, Geweldig. De snelheid van reageren en verwerken krijgt een dikke 10 van ons. Bedankt voor alles.

    Een tevreden klant

  • "Bekwaam, inlevend en professioneel"

    Allereerst 1 woord. Geweldig! Via ons tussenpersoon werd de verzekeraar van onze schade op de hoogte gebracht en een afspraak met hun schade-expert werd snel gemaakt. Deze kwamen zeer ondeskundig en onbekwaam over. De indruk werd direct gewekt dat de schade wel meeviel en de offerte vanuit het herstelbedrijf werd flink ontleed waarna er een fractie overbleef.

    Vervolgens hebben wij een contra-expertise aangevraagd via Schadeoplossing Nederland. Na een zeer correcte en vriendelijke intake was een afspraak zo gemaakt met de contra-expert. Volgens mijn partner een klasse apart. Heel bekwaam, inlevend en professioneel. Deskundig werd er een rapport opgemaakt.

    De uitkomst en uiteindelijke beoordeling van het rapport werd ons bekend gemaakt. Wij schrokken ons positief een hoedje. Super bedankt voor jullie inzet allemaal bij het oppakken van onze schade . Wij bevelen jullie aan!

    Een tevreden klant

    Friesland

  • "Acceptabele schadevaststelling"

    Na maanden van tegenwerking en een belachelijk lage schadevaststelling vanuit expert / verzekeraar Zekur, heb ik contact gezocht met dhr. Daniël Digici van Schadeoplossing Nederland B.V. Door zijn tussenkomst volgde er zeer snel een 2e expertise, dit keer wel met een acceptabele schadevaststelling.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Schadeclaim 2x hoger"

    Ik ben heel erg blij met de goede hulp van Schadeoplossing Nederland. Een betrouwbaar en deskundige bedrijf met heel veel ervaring! Zij hebben ons volledig kunnen ontzorgen met de ellende die een grote waterlekkage met zich mee kan brengen. Schadeoplossing Nederland heeft er onder andere ook voor gezorgd dat we een aantal weken elders onze dagelijkse werkzaamheden in alle rust konden voortzetten (ik met mijn online werk en mijn 3 kinderen met hun online lessen). Nadat ik ze heb ingeschakeld liep eigenlijk alles gesmeerd! Het enige bericht dat ik daarna van mijn verzekeraar ontving was het bericht waarin zei aangaven dat mijn schadeclaim uitbetaald zou worden.

    Dank jullie wel Schadeoplossing! zonder jullie hadden wij ons zelf heel erg te kort gedaan. Dankzij jullie expertise was mijn schadeclaim 2x hoger dan ik in eerste instantie had ingediend. En dit omdat wij veel zaken over het hoofd hadden gezien. Er was dus veel meer schade aangericht dan op het eerste gezicht te zien was. Dankzij jullie kwam dit aan het licht. Ik hoop dat ik vanaf nu altijd schadevrij zal blijven, maar mocht het niet zo zijn dan hoop ik dat wij weer op jullie kunnen rekenen.

    Een tevreden klant

  • "Het scheelt enorm aan zorgen en stress"

    Nadat het huis van mijn ouders door een brand, die begon bij de buren, geheel onbewoonbaar was en alle inboedel zo’n beetje vergaan, hebben wij contact gezocht met Schadeoplossing Nederland. Wij zijn super tevreden met alles wat zij voor ons gedaan hebben. We zagen door de bomen het bos niet meer zij hebben alles keurig voor ons geregeld. Het contact was zeer warm en menselijk en uiteindelijk hebben zij ervoor gezorgd dat mijn ouders een hele nette schadevergoeding hebben gekregen! Zonder Schadeoplossing Nederland was dit niet gelukt! Het scheelt enorm aan zorgen en stress en je wordt uitstekend begeleid bij dergelijke ingrijpende schades!

    Een tevreden klant

    Friesland

  • "Snelle service"

    Er was direct contact en binnen een dag was een inspecteur te plaatse. Onze zaak was binnen een week afgehandeld door de inzet van de expert. QuaRijn is erg tevreden.

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Gewoon vergoed"

    Ik heb hele goeie ervaring met Schadeoplossing Nederland voor mijn waterschade door een gesprongen leiding. De verzekering deed erg moeilijk. maar Schadeoplossing heeft er voor gezorgd dat ik mijn schade gewoon vergoed heb gekregen! Erg fijn om een expert te hebben die in belang van jouw spullen denkt! Ik raad het iedereen aan, het kost jezelf niets extra, maar je word hier tenminste goed behandeld en niet als een nummertje!

    Een tevreden klant

    Groningen

  • "Goed inschatten en declareren van de schade"

    Contra-expertise is een recht en de kosten van hun dienstverlening worden bij de verzekeraar in rekening worden gebracht. Toen hebben we ze gevraagd te komen. Ze hebben ons begeleid en ondersteund in het proces van het goed inschatten en declareren van de schade.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Snel en makkelijk"

    We hadden flinke waterschade na hevige regenval. De expert van onze verzekering deed erg moeilijk. Zoveel gedoe en getouwtrek, terwijl je zoveel schade hebt. Via internet konden we gelukkig snel en makkelijk onze schade melden bij Schadeoplossing.nl. We werden snel en vriendelijk geholpen. We hadden het gevoel dat we er niet alleen voor stonden. Dat gaf rust, vertrouwen en uiteindelijk hebben we een veel hoger bedrag teruggekregen van de verzekering.

    Een tevreden klant

  • "Accuraat en snel"

    Op 4 maart was er brand in de woning van mijn broer. We zijn gebeld door Schadeoplossing Nederland en zijn met hun in zee gegaan. Ze hebben ons geweldig geholpen met de afhandeling van de schade. Hij heeft het accuraat en snel voor ons geregeld en alle zorgen uit handen genomen. Geweldig we kunnen deze maatschappij zeken aanraden voor een ieder die te maken heeft met brand in zijn woning.

    Een tevreden klant

  • "Zeer goed geholpen"

    Zeer goed geholpen door Schadeoplossing Nederland. Ik zou het zeker iedereen aanraden die vastloopt met zijn expert. Hij nam al het werk en stress over. Zeer Zeer tevreden!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Volle tevredenheid afgehandeld"

    In de nachtelijke uren is er bij ons brand ontstaan. De volgende morgen contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland en na 2 uur was de expert bij ons aanwezig. Duidelijke uitleg gekregen wat het vervolg zou zijn. Daarna is alles goed, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Meer dan tevreden"

    Na een waterschade kreeg ik bij mijn inboedelverzekering, door vele schademeldingen, geen contact. Ik was radeloos en wist niet hoe verder. Toen had ik contact gezocht met Schadeoplossing Nederland. Zij hebben alle zorg bij mij weggenomen en de verdere regie in handen genomen. Van het inschakelen van een schade-expert, gezocht naar een leverancier voor hetzelfde laminaat, een vloerenbedrijf, en de hele afhandeling bij de verzekering.

    Kortom, meer dan tevreden over Schadeoplossing Nederland.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Professioneel en voortvarend"

    Tijdens de storm op 18 februari van dit jaar is een groot gedeelte van ons dak eraf gewaaid, met als gevolg een enorme waterschade. De situatie was door de schade zo complex dat wij het niet meer konden overzien; elke dag werd aan de lijst met narigheid iets nieuws toegevoegd. Dat veroorzaakte veel stress, ook in het contact met de verzekeraar.

    Wij hebben vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld met het verzoek om hulp en een contra-expertise. Schadeoplossing Nederland nam ons al het werk uit handen en ging professioneel en voortvarend te werk. Er kwamen oplossingen voor de schade en een regeling met onze verzekeraar. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dankzij deze interventie een eerlijke vergoeding hebben gekregen voor de omvangrijke schade. Dit bedrag zou zeker anders zijn geweest als wij deze kwestie zelf hadden moeten afhandelen.

    Wij zijn Schadeoplossing Nederland zeer erkentelijk voor hun inspanningen en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

    Een tevreden klant

  • "Vriendelijk en meelevend"

    Zeer goed geholpen door dit bedrijf! Op 23-07 waterschade gehad waarna er een schademanager thuis vanuit de verzekeraar langs is geweest. Zij wilde mij niet het bedrag geven waar ik “recht op had” , vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld. Ik sprak met een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw. Verstaat haar vak en weet waar ze over praat. Vanuit Schadeoplossing Nederland is er een meneer geweest om in gesprek te gaan met de schade-expert van de verzekeraar. Deze heren waren heel vriendelijk en meelevend. Ik werd de volgende dag al terug gebeld met de mededeling dat het bedrag wat ik nu krijg 154% hoger is dan wat de verzekeraar mij in eerste instantie wilde betalen. Ik raad dan ook iedereen aan: ben je het niet eens met je verzekering, schakel de hulp in van Schadeoplossing Nederland. Ik ben ze hier zeer dankbaar voor! Topteam

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Een hart voor mensen"

    Zo ontzettend blij met de hulp van Schadeoplossing Nederland! Enorme stormschade / waterschade gehad en vanwege alle schade was het erg druk. Wij kregen zelden contact met onze verzekering.. Nadat wij Schadeoplossing Nederland hebben ingeschakeld kwam gelijk 2 dagen later een expert en is alles in werking gezet. Alles is netjes en snel opgelost! Zo ontzettend dankbaar en blij, ik raad iedereen aan om hun in te schakelen!

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Dankbaar"

    Schadeoplossing heeft alles met mijn inboedelverzekering geregeld nadat mijn woning door brand onbewoonbaar was geworden. Ook hebben zij geregeld dat mijn inboedel opgehaald en opgeslagen werd, dat er wat werkzaamheden in mijn nieuwe woning verricht werden en dat mijn inboedel daar naartoe verhuisd werd. Ze hebben een hele mooie schadevergoeding voor mij weten te regelen waarvan ik al mijn beschadigde spullen kan vervangen. Schadeoplossing heeft in een periode van veel zorgen een grote last van mij afgenomen. Daarvoor ben ik ze dankbaar.

    Een tevreden klant

  • "Sloeg gelijk de spijker op z’n kop"

    dikke 5 sterren voor Schadeoplossing Nederland! 4oktober begon bij ons de ellende ...brand. Al snel kwam er een schoonmaak team en de verzekeringsexpert. In eerste instantie denk je nou dat gaat lekker vlot allemaal. Gelukkig belde daar schadeoplossing Nederland en had ik een hele lieve vrouw aan de telefoon. Ze sloeg gelijk de spijker op z'n kop. Wie, wat, hoe, wanneer enz. Nou idd wat te doen na een brand, ik had geen idee in ieder geval... De dag erna kwam gelijk iemand langs en ben blij toe!... M'n huis is weer een plaatje geworden en we kijken er naar uit om er weer zo snel mogelijk te gaan wonen.

    Een tevreden klant

  • "Eerlijke vergoeding"

    Ontzorgen en zorgen voor een eerlijke vergoeding is wat Schadeoplossing doet. Een echte aanrader dus wanneer je schade hebt opgelopen en zelf door alle zorgen het overzicht verliest op wat er allemaal geregeld moet worden. Daarbij hebben wij dankzij Schadeoplossing een eerlijke vergoeding gekregen en weet ik zeker dat het bedrag veel lager was uitgevallen wanneer we het zelf hadden afgehandeld.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Nam al het werk uit handen"

    Tijdens de storm op 18 februari van dit jaar is een groot gedeelte van ons dak eraf gewaaid, met als gevolg een enorme waterschade. De situatie was door de schade zo complex dat wij het niet meer konden overzien; elke dag werd aan de lijst met narigheid iets nieuws toegevoegd. Dat veroorzaakte veel stress, ook in het contact met de verzekeraar. Wij hebben vervolgens Schadeoplossing Nederland B.V. ingeschakeld met het verzoek om hulp en een contra-expertise. Schadeoplossing Nederland nam ons al het werk uit handen en ging professioneel en voortvarend te werk. Er kwamen oplossingen voor de schade en een regeling met onze verzekeraar. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dankzij deze interventie een eerlijke vergoeding hebben gekregen voor de omvangrijke schade. Dit bedrag zou zeker anders zijn geweest als wij deze kwestie zelf hadden moeten afhandelen.

    Een tevreden klant

  • "Dikke 5 sterren"

    Door brand in onze woning kregen wij een schade-expert vanuit onze verzekering toegewezen. Uiteraard konden wij hiervan niet het hele huis opnieuw inrichten. Door de hulp van Schadeoplossing kunnen wij dit nu wel. Wij zijn enorm dankbaar voor hun inzet, in deze voor ons moeilijke tijd. Dikke 5 sterren voor jullie!

    Een tevreden klant

  • "Top bedrijf"

    We hadden in onze huiskamer lekkage door de buren en mijn verzekeraar had een expertisebureau ingeschakeld. Na wekenlang in gesprek geweest te zijn met onze verzekering en hun schade-expert betreffende de hoogte van de schade adviseerden zij ons om een contra-expert in te schakelen, omdat ook zij niet verder met deze man kwamen. Na even googelen en de goede reviews te hebben gelezen, contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland. Zij stelden ons gelijk gerust en na de intake en de benodigde papieren nam Schadeoplossing alles van ons over. We kregen een contra-expert, een aardige man met veel kennis omtrent Schade oplossingen, echt een topper! Deze heeft tijdens zijn bezoek met een andere schade-expert bij ons thuis een overeenstemming over de schade bereikt waar we zeer blij mee zijn. Ik kan iedereen Schadeoplossing Nederland aanraden. Top bedrijf met TOP medewerkers, bedankt!

    Een tevreden klant

  • "Professioneel ingezet"

    Schadeoplossing Nederland heeft mij veel vertrouwen gegeven. Zij hebben zich professioneel ingezet om het maximale uit mijn geleden schade te halen.

    Een tevreden klant

    Drenthe

  • "Eerlijk advies"

    De mensen van Schadeoplossing Nederland zijn vakkundig. Ze kunnen goed de schade in kaart brengen en geven eerlijk advies. Tevens zorgen zij voor een snelle afhandeling met de verzekeraar.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Regelen alles voor je"

    Brand gehad en werd benaderd door schadeoplossing Nederland en zeker geen spijt van gehad! Zijn goed in de omgang en regelen alles voor je. Ardash en zijn team proberen het beste uit de situatie te halen en zorgen ervoor dat jij zelf minder zorgen heb.

    Een tevreden klant

  • "In woord en daad bijgestaan"

    Na een brand in onze slaapkamer is er veel brand en roetschade ontstaan. Onze eigen verzekering bood een te lage vergoeding aan, ook de benadering was niet bepaald empathisch. Gelukkig werden wij in woord en daad bijgestaan door Schadeoplossing Nederland. Zo kregen wij wel een reële vergoeding en zij hebben ons alle zorgen letterlijk uit handen genomen op een vriendelijke en professionele wijze.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Veel hoger dan verwacht"

    Na een keukenbrand bij ons thuis werd ik de volgende dag gebeld door Schadeoplossing Nederland. Een contra-expert is toen langsgekomen om het een en ander voor mij te regelen. Het belangrijke bij een expert is dat hij altijd bereikbaar is als je hem nodig hebt, zo niet dan belt hij altijd terug. De expert die mijn verzekering had gestuurd was ook geen slechte maar als hij zegt dat hij mij terug gaat bellen en ik moet daar twee dagen op wachten dan is het voor mij klaar. Schadeoplossing bedankt wat jullie allemaal voor ons hebben gedaan en wat betreft het bedrag dat mijn verzekering heeft uitgekeerd, dankzij jullie was dat veel hoger dan wij hadden verwacht.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Geen minuut twijfelen!"

    Wat een super begripvolle en meedenkende mensen werken hier. Na een waterschade als gevolg van een kapotte douche/keuken afvoer van 3 etages boven mij, dacht de verzekering zich er vanaf te maken met een bedrag van €140,-. Gelukkig kreeg ik het advies om contra expertise in te schakelen en ik kwam al snel hier terecht. Na een bezoekje van Jan Willem Brouwer kwam er echter een bedrag uit dat 18 keer hoger was als waar de verzekering mee kwam. Ik heb nu ook mijn buren doorverwezen die nog steeds in strijd zijn met de verzekering, dus ja, ik ga het zeker aanbevelen als mensen het nodig hebben en mocht ik het zelf nog een keer nodig hebben zal ik geen minuut twijfelen! Bedankt voor jullie fantastische hulp

    Een tevreden klant

  • "Onrecht is recht gezet"

    Wij zijn blij dat we Schadeoplossing Nederland hebben ingeschakeld. Voor dit werden we maar aan het lijntje gehouden door bepaalde partijen. Toen we in contact met Schadeoplossing Nederland kwamen is ons alles uit handen genomen en hebben ze het tot een goed einde weten te brengen. Wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Professioneel en correct"

    Na een riool overstroming had ik m'n hele huis blank. Kwam de expert van de verzekeraar met een belachelijk laag bedrag over de brug. Vervolgens heb ik met Schadeoplossing contact opgenomen. Hun contra-expert heeft het professioneel en correct afgewikkeld met een goed resultaat. Ik ben zeer te spreken over Schadeoplossing.

    Een tevreden klant

  • "Correct en goed bijgestaan"

    Goed geholpen door schadeoplossing Nederland BV na brand in onze woning in september 2019. Nadat we met onze eigen verzekeringsexpert. niet goed tot een schadebedrag kwamen, hebben we contra-expertise laten uit voeren door schadeoplossing Nederland BV. wij zijn correct en goed bijgestaan door hen en hebben alsnog een een goede schadeafhandeling bedongen . dit was zonder schadeoplossing niet gelukt, alsnog bedankt.

    Een tevreden klant

  • "2 keer gebruik gemaakt"

    Wij hebben nu 2 keer gebruik gemaakt van Schadeoplossing Nederland. Ik raad iedereen aan om van hun gebruik te maken. Tot tweemaal toe hebben zij onze verwachtingen overtroffen. Met name dhr Ardash.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Wat het beste voor jou is!"

    Na een brand in je huis kan er heel wat over je heen komen en zal er veel geregeld moeten worden. Je verzekering kan dan (heel) onpersoonlijk voelen. Maar gelukkig hadden we op tijd schadeoplossing ingeschakeld en kwam daar snel verandering in. Schadeoplossing kijkt echt wat het beste voor jou is!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Begeleiden je van begin tot eind"

    Beste review lezer, als je dit nu leest, twijfel niet langer en bel Schadeoplossing Nederland! Dit team heeft ons geweldig goed geholpen. Het zijn experts die met jou als klant meedenken, ze nemen veel stress bij je weg en begeleiden je van begin tot eind. Wij hebben door hen een vervelende periode goed kunnen afsluiten. Namens ons hartelijk bedankt.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Echt een steun voor ons geweest"

    In de nachtelijke uren is er bij ons brand ontstaan. De volgende morgen contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland en na 2 uur was de contra-expert bij ons aanwezig. We hebben duidelijke uitleg gekregen wat het vervolg zou zijn. Daarna is alles door Schadeoplossing Nederland goed, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. In een tijd van radeloosheid, want opeens zit je in een soort verschrikkelijke nachtmerrie, echt een steun voor ons geweest. Van ons krijgt hij de maximale 5 sterren.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Ik kan dit iedereen aanbevelen"

    Na een lekkage kreeg ik bezoek van de verzekeringsexpert. Deze man deed mij een voorstel waar ik geen goed gevoel bij had. Daarna heb ik contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland. Zij kwamen bij mij thuis naar de schade kijken. Hij schreef een rapport en nam contact op met de expert van de verzekering. Nu ben ik wel tevreden met de afhandeling vastgelegd in de akte van taxatie. Ik kan dit iedereen aanbevelen.

    Een tevreden klant

  • "Top gedaan allemaal"

    Oktober 2016 woningbrand gehad en 4 maand later wilde onze verzekering ons afschepen met de afkoop. Toen we de contra-expertise hebben laten komen en er een tegenbod is gedaan, wisten ze niet hoe snel ze het over moesten maken. Nu kunnen we eindelijk de open haard afbreken en een nieuwe plaatsen. Wij zijn zeer tevreden over Schadeoplossing. Een echte aanrader voor iedereen die problemen heeft met de verzekeraar. Top gedaan allemaal.

    Een tevreden klant

  • "Zo blij met die extra 400 euro"

    Wij hadden helaas ook waterschade, 23 juni 2016. Onze verzekering voor opstal ingeschakeld. Was geen fijne expert. Daar kwam ook nog bij dat deze meneer zei, dat we 1000 euro kregen, maar hij wist dat er 500 eigen risico af ging. Dat wisten wij dus niet. Schadeoplossing benaderd. Snel geholpen en snel aanwezig. Deze contra-expert vond ook dat 't een paar honderd euro meer mocht zijn. We praten niet over wereld bedragen, maar wij zijn zo blij met die extra 400 euro. Nog bedankt voor jullie hulp en vele telefoontjes!

    Een tevreden klant

  • "Wanhoop niet als je verzekeraar je een schijntje wil geven"

    Heel betrokken mensen bij Schadeoplossing. We zijn fantastisch geholpen. We kwamen met de verzekering geen stap verder, en onze zaak kwam pas in beweging toen Schadeoplossing zich ermee ging bemoeien. Een opluchting dat zij het contact met de verzekeraar gingen doen, dat scheelde een hoop frustratie en tijd. En het resultaat mocht er zijn: we kregen 7 keer meer dan de verzekeraar in het begin had toegezegd. Wanhoop niet als je verzekeraar je een schijntje wil geven, neem contact op met Schadeoplossing!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Gedaan waar jullie voor staan"

    Jullie hebben gedaan waar jullie voor staan. De consument staat bij jullie op nummer 1. Bedankt voor de hulp en afhandeling van onze case!

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Naar volle tevredenheid"

    Na een flinke waterschade in onze woning werd de schade voor ons afgehandeld door Schadeoplossing Nederland. Dankzij het team is de hele afhandeling naar volle tevredenheid verlopen. Van begin tot eind hebben zij ons bijgestaan en is alles geregeld.

    Een tevreden klant

  • "Wist er veel meer uit te halen"

    8 mei een inbraak gehad. De verzekeringsmaatschappij kwam met een “fooi” als uitbetaling. Schadeoplossing wist er veel meer uit te halen. Enorm bedankt! Ik zou jullie aan iedereen aanraden!!!

    Een tevreden klant

  • "Het zijn toppers!"

    Na een hele lange tijd met touwtrekkerij heeft Schadeoplossing ons voldoening kunnen geven. Na een brandschade door derden zijn wij gedupeerd geworden en zelfs kort hierna door een forse woninginbraak. Zou iedereen adviseren om gelijk met Schadeoplossing te handelen indien u dit zou overkomen. Het zijn toppers!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Soepel"

    Kort samengevat; Zeer vriendelijke mensen, helpen je uitstekend uit de brand (letterlijk). De communicatie verloopt soepel, een mailtje en ze bellen je binnen een korte termijn terug. Vragen worden correct en vriendelijk beantwoord, kortom hebben ze me netjes geholpen met alles!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

Direct uw schade bij ons melden

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *