Schade uitgelicht
Wasmachine in brand
Wormerveer – U heeft vast weleens gehoord dat wasmachines, drogers en vaatwassers brandgevaarlijke apparatuur zijn. Helaas ondervond een moeder van vier kinderen dit ook met haar wasmachine. Deze vloog namelijk in brand en de schade aan haar woning was enorm.
Midden in de nacht
Het gebeurt relatief vaak dat mensen hun wasmachine, droger of vaatwasser midden in de nacht laten draaien, omdat dan het nachttarief voor elektriciteit geldt. Goed voor de portemonnee natuurlijk, maar helaas niet goed voor de veiligheid. Het probleem is namelijk dat brandgevaarlijke apparatuur ‘aan’ staat terwijl u slaapt. Maar wanneer u slaapt en uw apparatuur in brand vliegt, bent u vaak niet alert genoeg om die brand gelijk in de kiem te smoren.
Zo ook een moeder, die met haar vier kinderen een appartement bewoont in Wormerveer. Midden in de nacht vatte haar wasmachine onverwacht vlam. Waarschijnlijk was er sprake van kortsluiting, maar onduidelijk is gebleven welk specifiek onderdeel binnen de wasmachine de brand heeft veroorzaakt. Hoe dan ook: de gevolgschade is aanzienlijk. Het appartement heeft ook grote rook- en roetschade opgelopen.
De moeder en haar kinderen moesten naar het ziekenhuis omdat ze rook ingeademd hadden, maar gelukkig hoefden ze daar niet lang te verblijven. Ter overbrugging zijn ze tijdelijk samen in een hotel ondergebracht.
Niet eens met de schadevergoeding
Deze mevrouw heeft haar brandschade keurig gemeld bij de verzekeraar, maar onderling konden beide partijen het niet met elkaar eens worden over de hoogte van de schadevergoeding. Voor haar aanleiding om op internet op zoek te gaan naar een partij die haar zou kunnen ondersteunen. Zij vond ons bedrijf en wij hebben haar graag bijgestaan met onze contra-expertise. Heeft u hetzelfde meegemaakt? Meld uw schade dan ook bij ons.
afb. 1 De wasmachine die in brand vloog.
afb. 2 Ook de keuken heeft veel schade opgelopen door de brand. Onder andere rook- en roetschade.
afb. 3 In dit appartement heeft de brand plaatsgevonden.
"Volle tevredenheid afgehandeld"
In de nachtelijke uren is er bij ons brand ontstaan. De volgende morgen contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland en na 2 uur was de expert bij ons aanwezig. Duidelijke uitleg gekregen wat het vervolg zou zijn. Daarna is alles goed, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld.
Een tevreden klant
Zuid-Holland
"Bedankt voor alles"
ik heb op 30 nov. brand gehad en wist niet wat te doen, gelukkig nam Schadeoplossing contact met mij op en hebben alles overgenomen voor me, van spullen die brand overleeft hadden opslaan/reinigen/terugplaatsen tot de betaling van de verzekering en voorschotten voor alles wat ik kwijt was. Dit was een traumatische ervaring en ook bij verdrietige gesprekken om de kleinste dingen was er vriendelijkheid, begrip en geduld. Niet wetende wat er op je af komt als zoiets gebeurd. Ik ben 2 maanden het huis uit geweest en had het niet alleen kunnen regelen. De geruststelling dat ik ook nog mag bellen bij vragen achteraf is super. ik ben jullie allemaal erg dankbaar, iedereen heeft mij met zijn eigen taken geholpen en nooit een negatieve tegenreactie gehad. Heel erg bedankt voor alles.
Een tevreden klant
Deel deze informatie!
"Soepel"
Kort samengevat; Zeer vriendelijke mensen, helpen je uitstekend uit de brand (letterlijk). De communicatie verloopt soepel, een mailtje en ze bellen je binnen een korte termijn terug. Vragen worden correct en vriendelijk beantwoord, kortom hebben ze me netjes geholpen met alles!
Een tevreden klant
Noord-Brabant