Schade uitgelicht
Schimmel in het chalet door gesprongen leiding
Schimmel in het chalet door gesprongen leiding
Loosdrecht – Na enige tijd afwezig te zijn geweest, was het voor dit gezin weer eens de hoogste tijd om tot rust te komen in hun chalet in Breukelen. Toen het gezin daar aankwam, wachtte hen een onaangename verrassing: de leiding in de kruipruimte was gesprongen en het chalet zat volledig onder de schimmel.
Er was overal schimmel
Het water kon op zich prima in de grond trekken, maar boven de kruipruimte zorgde dit voor een bijzonder vochtig binnenklimaat. Hierdoor heeft schimmel en bacteriegroei vrij baan gekregen om zich over het gehele chalet te verspreiden. De schade is enorm en het vakantiegevoel van dit gezin was hierdoor acuut voorbij. Geen welverdiende rust, maar gelijk zorgen en stress. De verzekeraar werd ingeschakeld, maar de communicatie verliep niet goed. Ook liet de geboden schadevergoeding te wensen over.
Een betere schadeafhandeling
Schadeoplossing Nederland werd ingeschakeld en heeft dit gezin geholpen. Door sterk te staan voor een hogere schadevergoeding, door de schade sneller af te handelen én door beter bereikbaar te zijn bij vragen.
Via mond-tot-mondreclame werd dit gezin op het idee gebracht om contact op te nemen met Schadeoplossing Nederland. Wij blijven het mooi vinden om te zien hoe een tevreden klant weer een andere klant kan aandragen. Dit bevestigt de erg hoge kwaliteit van onze contra-expertise.
afb. 1 Chalet verwoest door gesprongen waterleiding. Er ontstond schimmel op de vloer en tegen de muur.
afb. 2 Overal schimmel door veel te veel vocht.
afb. 3 De kruipruimte van het chalet waar de leiding was gesprongen.
"Fantastisch geholpen!"
Ik heb waterschade gehad door mijn cv-ketel. Mijn verzekering kwam mij niet naar behoren tegemoet. Ik las over Schadeoplossing Nederland en heb hen gebeld. Heel snel kwam de expert en die heeft mij fantastisch geholpen! Door Schadeoplossing Nederland heb ik een nieuwe vloer, mijn plafond weer netjes en een bedrag voor de overige schade. Alle lof voor Schadeoplossing. Ik zal jullie aan al mijn kennissen aanbevelen! Nogmaals hartelijk dank!
Een tevreden klant
Zuid-Holland
"Je wordt gehoord, begrepen en begeleidt"
In augustus hebben wij te maken gehad met waterschade (rioleringschade) in de woning door de bovenbewoners. De verhuurder (woningbouw) kon niks betekenen en de verzekeraar en het contact hiermee was bar slecht. Er was totaal geen transparantie en bijstand in de situatie. Wij kwamen net van vakantie en dit erbij maakte dat we niet wisten welke kant op te gaan hiermee. We kwamen uiteindelijk bij Schadeoplossing en ben zeer dankbaar dat wij hier terecht zijn gekomen. Van begin tot eind hebben zij ons zeer goed en oprecht bijgestaan. Wij hebben zoveel meer gekregen dan wij dachten te krijgen. Daarnaast is de woning zeer snel opgeknapt. Ook de bereikbaarheid is goed. Zodra je belt, mailt of welke vraag dan ook hebt, word je gehoord, begrepen en begeleid.
Een tevreden klant
Deel deze informatie!
"Vastgebeten in het dossier"
Een lekkage in de badkamer, welke overduidelijk niet onze fout kon zijn. Maar volgens de verzekering lag dit aan kitnaden, oftewel: niets vergoed. Schadeoplossing ingeschakeld en zij hebben zich helemaal vastgebeten in het dossier. Alle communicatie op zich genomen, duidelijk naar ons gecommuniceerd en zorg gedragen voor een juiste afwikkeling!
Een tevreden klant
Utrecht