Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Wanneer kunnen wij u helpen bij uw brand in Rotterdam?

Schade uitgelicht

Huis in brand door kortsluiting van een terraslamp

Huis in brand door kortsluiting van een terraslamp

Den Haag – Compleet onverwacht gebeurde het; kortsluiting door een terraslamp. De kortsluiting zorgde voor een tamelijk grote brand en een flink deel van het huis werd verwoest. Deze brandschade deed zich voor in Den Haag. Schadeoplossing Nederland was snel ter plaatse om het gezin met twee kinderen bij te staan. Gelukkig zijn er geen dodelijke slachtoffers gevallen!

De verzekeraar kwam eerst aan bod

De verzekeraar kwam langs om de schade te inventariseren, maar bood het gezin niet de benodigde vergoeding om alles te kunnen herstellen. De verzekerde kwam – na even speuren op internet naar oplossingen – al snel bij ons terecht. Wij mochten deze verzekerde helpen met de contra-expertise én de gedeeltelijke coördinatie van het herstel. Ontzorging was hierbij het sleutelwoord, waardoor er voor het hele gezin een stuk meer rust ontstond.

Dit was dan een schade in Den Haag; een behoorlijke afstand vanaf ons hoofdkantoor in Almelo. Ongeacht waar een schade optreedt, komt Schadeoplossing Nederland op locatie om de schadevaststelling te doen. Voor ons is de afstand geen enkele belemmering om uw schade goed af te handelen.

Brand op een terras door kortsluiting in een terraslamp

afb. 1 Brand op een terras door kortsluiting in een terraslamp.

De brand op het terras heeft veel schade achtergelaten.

afb. 2 De brand op het terras heeft veel schade achtergelaten.

De terrasbrand sloeg over naar binnen in het huis.

afb. 3 De terrasbrand sloeg over naar binnen in het huis.

Plafond met brandschade.

afb. 4 Plafond met brandschade.

Ook de trap van het huis had brandschade opgelopen.

afb. 5 Ook de trap van het huis had brandschade opgelopen.

  • Bedankt voor alles

    "Bedankt voor alles"

    ik heb op 30 nov. brand gehad en wist niet wat te doen, gelukkig nam Schadeoplossing contact met mij op en hebben alles overgenomen voor me, van spullen die brand overleeft hadden opslaan/reinigen/terugplaatsen tot de betaling van de verzekering en voorschotten voor alles wat ik kwijt was. Dit was een traumatische ervaring en ook bij verdrietige gesprekken om de kleinste dingen was er vriendelijkheid, begrip en geduld. Niet wetende wat er op je af komt als zoiets gebeurd. Ik ben 2 maanden het huis uit geweest en had het niet alleen kunnen regelen. De geruststelling dat ik ook nog mag bellen bij vragen achteraf is super. ik ben jullie allemaal erg dankbaar, iedereen heeft mij met zijn eigen taken geholpen en nooit een negatieve tegenreactie gehad. Heel erg bedankt voor alles.

    Mevr. V. van der Bleek

  • € 14.000 hoger

    "€ 14.000 hoger"

    Januari jl. een heftige brand gehad in mijn woning waarbij de gehele benedenverdieping is uitgebrand, tweede verdieping veel rookschade. Het was een verschrikkelijke ervaring en de impact ontzettend groot. De volgende dag contact opgenomen met de verzekeringsmaatschappij en twee dagen later kwam de schade-expert en binnen 4 dagen kwam het voorstel van de vergoeding van de inboedel met een voor mij veel te laag bedrag.😟. Schade Oplossing, m'n buurvrouw kwam met de enveloppe en onmiddellijk contact opgenomen met hen. Een vriendelijke man stond mij te woord en ik werd teruggebeld door een vriendelijke meneer Ardash en al snel zaten we gezamenlijk rondom de tafel.

    Vervolgens gekeken in de afgebrande woning, een vreselijke aanblik om te zien, al m'n spullen weg en heel veel rookschade. Ardash nam de lijsten mee van de totale inboedel en als snel kwam zijn tegen voorstel en die lag een stuk hoger dan die van m'n eigen verzekeringsmaatschappij.

    Na een paar weken kreeg ik het telefoontje dat alles was afgerond, met een bedrag die € 14.000 hoger lag dan die van mijn eigen verzekeringsmaatschappij. Het heeft toch nog een aantal weken geduurd voordat ze tot uitbetaling zijn overgegaan. Keurt de slager dan toch z'n eigen vlees? Daar lijkt het wel op....🙄 Ik ben ontzettend blij met de afhandeling door Schade Oplossing en meneer Ardash krijgt van mij een hele dikke pluim voor zijn goede verdiensten.

    Mevr. Albertina en Jannie

    Friesland

Deel deze informatie!

  • Klantvriendelijk en professioneel

    "Klantvriendelijk en professioneel"

    We zijn de organisatie enorm dankbaar voor de afwikkeling van de schade en onderhandeling met de verzekering na een brand in onze woning. Niet alleen de administratieve rompslomp werd ons voor een groot deel uit handen genomen, maar ook hun mentaal support, doortastendheid, professionaliteit, zorgvuldigheid en klantvriendelijkheid hebben ons enorm goed gedaan. Je kunt op ze bouwen en vertrouwen. Wij bevelen hen dan ook van harte aan voor de volle 100%!

    Mevr. J. Frankvoort

    Overijssel

35+ Tips bij brand checklist

35+ tips om brand te voorkomen

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig helpen wij u bij het vinden van tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade