Dit zeggen onze klanten

Aantoonbaar meer resultaat met contra-expertise

Sorteer per: Soort schade | Platform | Provincie

  • "Het zijn toppers!"

    Na een hele lange tijd met touwtrekkerij heeft Schadeoplossing ons voldoening kunnen geven. Na een brandschade door derden zijn wij gedupeerd geworden en zelfs kort hierna door een forse woninginbraak. Zou iedereen adviseren om gelijk met Schadeoplossing te handelen indien u dit zou overkomen. Het zijn toppers!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Eén aanspreekpunt"

    Door toeval kwamen we terecht bij Schadeoplossing Nederland B.V. – contra-expertise bij schade. Na een enorme waterschade in ons appartement waren we op zoek naar informatie over parket verwijderen etc. Wij hadden geen conflict met onze verzekerings-expert, maar waren wel overweldigd door de impact en kosten van onze schade.

    Na een telefoontje met Schadeoplossing bleek dat ze ons ook van dienst konden zijn zonder dat er een conflict was. Contra-expertise is een recht en de kosten van hun dienstverlening zouden gewoon bij de verzekeraar in rekening worden gebracht. Toen hebben we ze gevraagd te komen. Ze hebben ons begeleid en ondersteund in het proces van het goed inschatten en declareren van de schade. Ook bij praktische zorgen zoals de tijdelijke verhuizing/opslag van onze inboedel, drogen van het beton onder de parketvloer. En ook bij vragen zoals: gaat dit wel goed, wanneer moet dat, extra tegenvallers tijdens het proces.

    We hadden een aanspreekpunt en dat was heel erg fijn in deze voor ons stressvolle tijd. We zouden de diensten van Schadeoplossing aan iedereen aanraden die in een vergelijkbare situatie zit. (Grote schade waarvan je de impact en kosten niet goed kan overzien). Het heeft ons een hoop kosten bespaard, die de verzekeraar anders niet vergoed zou hebben en het heeft ons enorm gesteund/ontzorgd in een moeilijke tijd.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Heel goed geholpen!"

    Je gunt niemand schade toe en al helemaal niet een schade expert die er alles aan doet om je zo min mogelijk uit te keren terwijl je er toch echt recht op hebt volgens je polis. Toen we hiermee te maken kregen hebben we direct Schadeoplossing Nederland ingezet voor onze inboedelverzekering. De heer Sepoyan heeft ons in deze moeilijke en intensieve tijd heel goed geholpen! Hij is naast correct, een goede belangenbehartiger! On top of that een vriendelijke en begane man, iets wat je in dit soort tijden juist nodig hebt!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Het beste wat ik heb kunnen doen"

    Wij hadden waterschade aan het toilet, na een geschil met de expert nam ik contact op met Schadeoplossing. Dat is het beste wat ik heb kunnen doen. Wat werd ik fijn geholpen en wat had ik het bij het goede eind dat het niet goed voelde bij de eerste expert. Alles is perfect geregeld.

    Een tevreden klant

  • "Bekwaam, inlevend en professioneel"

    Allereerst 1 woord. Geweldig! Via ons tussenpersoon werd de verzekeraar van onze schade op de hoogte gebracht en een afspraak met hun schade-expert werd snel gemaakt. Deze kwamen zeer ondeskundig en onbekwaam over. De indruk werd direct gewekt dat de schade wel meeviel en de offerte vanuit het herstelbedrijf werd flink ontleed waarna er een fractie overbleef.

    Vervolgens hebben wij een contra-expertise aangevraagd via Schadeoplossing Nederland. Na een zeer correcte en vriendelijke intake was een afspraak zo gemaakt met de contra-expert. Volgens mijn partner een klasse apart. Heel bekwaam, inlevend en professioneel. Deskundig werd er een rapport opgemaakt.

    De uitkomst en uiteindelijke beoordeling van het rapport werd ons bekend gemaakt. Wij schrokken ons positief een hoedje. Super bedankt voor jullie inzet allemaal bij het oppakken van onze schade . Wij bevelen jullie aan!

    Een tevreden klant

    Friesland

  • "Fantastisch geholpen!"

    Ik heb waterschade gehad door mijn cv ketel. Mijn verzekering kwam mij niet naar behoren tegemoet. Ik las over Schadeoplossing Nederland en heb hen gebeld. Heel snel kwam de expert en die heeft mij fantastisch geholpen! Door Schadeoplossing Nederland heb ik een nieuwe vloer, mijn plafond weer netjes en een bedrag voor de overige schade. Alle lof voor Schadeoplossing. Ik zal jullie aan al mijn kennissen aanbevelen! Nogmaals hartelijk dank!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Begeleiden je van begin tot eind"

    Beste review lezer, als je dit nu leest, twijfel niet langer en bel Schadeoplossing Nederland! Dit team heeft ons geweldig goed geholpen. Het zijn experts die met jou als klant meedenken, ze nemen veel stress bij je weg en begeleiden je van begin tot eind. Wij hebben door hen een vervelende periode goed kunnen afsluiten. Namens ons hartelijk bedankt.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "In 1 woord geweldig!"

    Wow, in 1 woord geweldig! Wat zijn wij enorm goed geholpen en bijgestaan door Jan Willem én in eerste instantie al door Yvonne aan de telefoon. Na een brand werden we door de expert van onze verzekeraar zwaar te kakken gezet. Jan Willem heeft op zeer professionele wijze gezorgd voor een zeer tevreden eindresultaat. Deze man is kundig, neemt de tijd voor je (zelfs in de avond!) ,en zorgt ervoor dat de verzekering je niet zo maar in de kou laat staan zoals ze in eerste instantie wel hebben geprobeerd! Zoals al eerder gezegd, duizend maal dank Jan Willem! Top geregeld!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Geen loze beloftes"

    Ik ben heel goed geholpen door Ardash. Hele vriendelijke en betrouwbare man die het niet mooier maakt dan het is! Geen loze beloftes en ook nog eens goed bereikbaar. Na zijn onderhandelingen is het schadebedrag boven verwachting uitgevallen!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Snel geregeld!"

    Professionele organisatie met oog en oor voor detail. Afhandeling van de waterschade was door de komst van Schadeoplossing snel geregeld. Dank voor de hulp.

    Een tevreden klant

  • "Duidelijk en transparant"

    Snel in actie gekomen, duidelijk en transparant in communicatie

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Professioneel en voortvarend"

    Tijdens de storm op 18 februari van dit jaar is een groot gedeelte van ons dak eraf gewaaid, met als gevolg een enorme waterschade. De situatie was door de schade zo complex dat wij het niet meer konden overzien; elke dag werd aan de lijst met narigheid iets nieuws toegevoegd. Dat veroorzaakte veel stress, ook in het contact met de verzekeraar.

    Wij hebben vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld met het verzoek om hulp en een contra-expertise. Schadeoplossing Nederland nam ons al het werk uit handen en ging professioneel en voortvarend te werk. Er kwamen oplossingen voor de schade en een regeling met onze verzekeraar. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dankzij deze interventie een eerlijke vergoeding hebben gekregen voor de omvangrijke schade. Dit bedrag zou zeker anders zijn geweest als wij deze kwestie zelf hadden moeten afhandelen.

    Wij zijn Schadeoplossing Nederland zeer erkentelijk voor hun inspanningen en kunnen dit bedrijf van harte aanbevelen.

    Een tevreden klant

  • "Vastgebeten in het dossier"

    Een lekkage in de badkamer, welke overduidelijk niet onze fout kon zijn. Maar volgens de verzekering lag dit aan kitnaden, oftewel; niets vergoed. Schadeoplossing ingeschakeld en zij hebben zich helemaal vastgebeten in het dossier. Alle communicatie op zich genomen, duidelijk naar ons gecommuniceerd en zorg gedragen voor een juiste afwikkeling!

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Snel en professioneel"

    Nadat ons complete benedenverdieping overstroomd was en ons eigen verzekering enorm moeilijk deed en weigerde uit te keren, heb ik contact opgenomen met schadeoplossing. Het team van Schadeoplossing heeft dit voor ons op een super wijze opgelost. Erg snel en professioneel.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Volle tevredenheid afgehandeld"

    In de nachtelijke uren is er bij ons brand ontstaan. De volgende morgen contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland en na 2 uur was de expert bij ons aanwezig. Duidelijke uitleg gekregen wat het vervolg zou zijn. Daarna is alles goed, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Zeer goed geholpen"

    Zeer goed geholpen door Schadeoplossing Nederland. Ik zou het zeker iedereen aanraden die vastloopt met zijn expert. Hij nam al het werk en stress over. Zeer Zeer tevreden!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Goede en reële vergoeding"

    Ik ben enorm, enorm blij dat ik schadeoplossingen heb ingeschakeld. Ze hebben voor mij enorm hun best gedaan om de verzekeringsmaatschappij mij een goede en reële vergoeding te geven. Advies: kom je er niet uit met je verzekeringsmaatschappij schakel dan dit bureau in.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Naar volle tevredenheid"

    Na een flinke waterschade in onze woning werd de schade voor ons afgehandeld door Schadeoplossing Nederland. Dankzij het team is de hele afhandeling naar volle tevredenheid verlopen. Van begin tot eind hebben zij ons bijgestaan en is alles geregeld.

    Een tevreden klant

  • "Dat een bedrijf als dit bestaat!"

    Heel blij met de hulp die wij mochten ontvangen van Schadeoplossing Nederland. We hadden waterschade en de verzekering dacht dat het allemaal wel binnen twee weken opgelost zou zijn. Dat geloofde ik niet, maar we mochten in eerste instantie niet voor langere tijd een vervangende woning regelen. Na een tip van een vriend over Schadeoplossing Nederland heb ik gebeld en werd er direct actie ondernomen. We zijn goed geholpen, met uiteindelijk 5 weken vervangende woonruimte voor ons gezin én een goed dekkende vergoeding. Het is erg fijn om in zo'n situatie iemand in de arm te kunnen nemen die de wereld van verzekeringen kent, voor een leek is het allemaal erg onduidelijk en wordt je voor je er erg in hebt overrompeld door de verzekeringsmaatschappij. Meer mensen zouden moeten weten dat een bedrijf als dit bestaat!

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Goed inschatten en declareren van de schade"

    Contra-expertise is een recht en de kosten van hun dienstverlening worden bij de verzekeraar in rekening worden gebracht. Toen hebben we ze gevraagd te komen. Ze hebben ons begeleid en ondersteund in het proces van het goed inschatten en declareren van de schade.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Onrecht is recht gezet"

    Wij zijn blij dat we Schadeoplossing Nederland hebben ingeschakeld. Voor dit werden we maar aan het lijntje gehouden door bepaalde partijen. Toen we in contact met Schadeoplossing Nederland kwamen is ons alles uit handen genomen en hebben ze het tot een goed einde weten te brengen. Wij zijn zeer tevreden met het eind resultaat!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Hartstikke tevreden"

    Schadeoplossing Nederland heeft mij uitstekend geholpen. Nadat mijn riolering was overgelopen en woning onbewoonbaar was geworden. De contra-expert was snel lang geweest en heeft de schade opgepakt. Hartstikke tevreden.

    Een tevreden klant

  • "Eerlijk bedrijf"

    Wij hadden waterschade aan het toilet. Na een geschil met de expert nam ik contact op met Schadeoplossing Nederland. Dat is het beste wat ik heb kunnen doen. Wat werd ik fijn geholpen en wat had ik het bij het goede eind dat het niet goed voelde bij de eerste expert. Alles is keurig opgelost en perfect geregeld. Perfect en eerlijk bedrijf.

    Een tevreden klant

  • "Nemen je zorgen uit handen"

    Geweldig geholpen door dit bedrijf. Waar je door je eigen verzekering min of meer aan je lot wordt overgelaten en het zelf maar moet uitzoeken, gaan zij aan de slag voor je en nemen je zorgen uit handen. Wel zo fijn als je net in de ellende zit.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Snel en makkelijk"

    We hadden flinke waterschade na hevige regenval. De expert van onze verzekering deed erg moeilijk. Zoveel gedoe en getouwtrek, terwijl je zoveel schade hebt. Via internet konden we gelukkig snel en makkelijk onze schade melden bij Schadeoplossing.nl. We werden snel en vriendelijk geholpen. We hadden het gevoel dat we er niet alleen voor stonden. Dat gaf rust, vertrouwen en uiteindelijk hebben we een veel hoger bedrag teruggekregen van de verzekering.

    Een tevreden klant

  • "Gedaan waar jullie voor staan"

    Jullie hebben gedaan waar jullie voor staan. De consument staat bij jullie op nummer 1. Bedankt voor de hulp en afhandeling van onze case!

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "In een woord: geweldig!"

    Schadeoplossing heeft mij 5 jaar geleden bijgestaan bij een enorme waterschade aan mijn huis. Ik heb hen een maand geleden voorgesteld aan mijn broer omdat hij ook waterschade had aan zijn woning en hij kwam er niet uit met zijn verzekering. Nu een kleine maand verder heeft Schadeoplossing alles geregeld en afgerond. Ik kan ze iedereen aanraden!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden"

    Bijna 2 jaar geleden is er een grote waterschade ontstaan in mijn huis. De verzekering heeft de hele trukendoos opengetrokken om mijn claim af te wijzen. Na ruim een jaar touwtrekken was ik ten einde raad. Toen ben ik in contact gekomen met Schadeoplossing. Door hun hun tomeloze inzet en professionele aanpak is mijn probleem uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost! Gedurende het hele proces ben ik voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden van alles. Nu kan ik eindelijk aan de renovatie van mijn huis beginnen. Super! Mijn dankbaarheid is groot!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Namen mijn situatie meteen serieus"

    BRAVO voor jullie! Wat ben ik goed geholpen. Mijn inboedel verzekeraar heeft mij heel naar behandeld en een laag bedrag uitgekeerd ivm inbraakschade. Ik nam contact op met Schadeoplossing en ze namen mijn situatie meteen serieus, ze hebben naar mij geluisterd en gevochten voor mij tot aan het einde. En ja hoor, ik heb meer recht op schadevergoeding gekregen! Door Schadeoplossing Nederland. Ik ben jullie zo dankbaar! Het hele team SUPERRR Bedankt!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Top service gewoon"

    Super snel geholpen, iedereen is ook zo vriendelijk. Top service gewoon, ik raad dit iedereen aan.

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Meer dan tevreden"

    Na een waterschade kreeg ik bij mijn inboedelverzekering, door vele schademeldingen, geen contact. Ik was radeloos en wist niet hoe verder. Toen had ik contact gezocht met Schadeoplossing Nederland. Zij hebben alle zorg bij mij weggenomen en de verdere regie in handen genomen. Van het inschakelen van een schade-expert, gezocht naar een leverancier voor hetzelfde laminaat, een vloerenbedrijf, en de hele afhandeling bij de verzekering.

    Kortom, meer dan tevreden over Schadeoplossing Nederland.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Eerlijk advies"

    De mensen van Schadeoplossing Nederland zijn vakkundig. Ze kunnen goed de schade in kaart brengen en geven eerlijk advies. Tevens zorgen zij voor een snelle afhandeling met de verzekeraar.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Vriendelijk en meelevend"

    Zeer goed geholpen door dit bedrijf! Op 23-07 waterschade gehad waarna er een schademanager thuis vanuit de verzekeraar langs is geweest. Zij wilde mij niet het bedrag geven waar ik “recht op had” , vervolgens Schadeoplossing Nederland ingeschakeld. Ik sprak met een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw. Verstaat haar vak en weet waar ze over praat. Vanuit Schadeoplossing Nederland is er een meneer geweest om in gesprek te gaan met de schade-expert van de verzekeraar. Deze heren waren heel vriendelijk en meelevend. Ik werd de volgende dag al terug gebeld met de mededeling dat het bedrag wat ik nu krijg 154% hoger is dan wat de verzekeraar mij in eerste instantie wilde betalen. Ik raad dan ook iedereen aan: ben je het niet eens met je verzekering, schakel de hulp in van Schadeoplossing Nederland. Ik ben ze hier zeer dankbaar voor! Topteam

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Een aanrader"

    Nadat wij door de verzekering waren afgewezen, hebben we contact gezocht met Schadeoplossing. Zij zorgden ervoor dat de verzekeraar alsnog een expert naar ons toestuurde, die ons de schade toekende. Na contra-expertise, werd het uitkeringsbedrag aangepast. Een aanrader voor iedereen om gelijk met Schadeoplossing contact op te nemen bij schade.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Een hart voor mensen"

    Zo ontzettend blij met de hulp van Schadeoplossing Nederland! Enorme stormschade / waterschade gehad en vanwege alle schade was het erg druk. Wij kregen zelden contact met onze verzekering.. Nadat wij Schadeoplossing Nederland hebben ingeschakeld kwam gelijk 2 dagen later een expert en is alles in werking gezet. Alles is netjes en snel opgelost! Zo ontzettend dankbaar en blij, ik raad iedereen aan om hun in te schakelen!

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "6x het dubbele ontvangen"

    Wij hebben in november 2022 waterschade gehad en onze verzekeraar had een schaarse vergoeding uitbetaald, na een lang procedure hebben wij uiteindelijk 6x het dubbele ontvangen dankzij alle inzet en moeite van Schadeoplossing. Als wij ooit weer iets hebben zullen wij zeker nogmaals hier terug komen.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Iedereen aanbevelen!"

    Na een verdelende ervaring te hebben gehad met een schade expert van CED heb ik Schadeoplossing Nederland ingeschakeld als contra-expert. Dit kan ik iedereen aanbevelen. Zij hebben wel een kundige expert langs gestuurd en hebben samen met mij de schade opgenomen en het rapport opgesteld.

    Een tevreden klant

    Gelderland

  • "Echt een steun voor ons geweest"

    In de nachtelijke uren is er bij ons brand ontstaan. De volgende morgen contact opgenomen met Schadeoplossing Nederland en na 2 uur was de contra-expert bij ons aanwezig. We hebben duidelijke uitleg gekregen wat het vervolg zou zijn. Daarna is alles door Schadeoplossing Nederland goed, snel en tot volle tevredenheid afgehandeld. In een tijd van radeloosheid, want opeens zit je in een soort verschrikkelijke nachtmerrie, echt een steun voor ons geweest. Van ons krijgt hij de maximale 5 sterren.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Regelen alles voor je"

    Brand gehad en werd benaderd door schadeoplossing Nederland en zeker geen spijt van gehad! Zijn goed in de omgang en regelen alles voor je. Ardash en zijn team proberen het beste uit de situatie te halen en zorgen ervoor dat jij zelf minder zorgen heb.

    Een tevreden klant

  • "Acceptabele schadevaststelling"

    Na maanden van tegenwerking en een belachelijk lage schadevaststelling vanuit expert / verzekeraar Zekur, heb ik contact gezocht met dhr. Daniël Digici van Schadeoplossing Nederland B.V. Door zijn tussenkomst volgde er zeer snel een 2e expertise, dit keer wel met een acceptabele schadevaststelling.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Een zeer goede beslissing"

    Op 31 mei 2023 hebben wij brand gehad in de meterkast, hierdoor moesten wij noodgedwongen voor 8 maanden ons huis verlaten. Op zo'n moment komt er zoveel op je af, zaken waar je totaal geen verstand van hebt. Onze verzekering gaf tussen neus en lippen aan dat we eventueel ook een contra-expert konden inschakelen en dat hebben wij gedaan. We hebben Schadeoplossing benaderd en dat was een zeer goede beslissing. Zij hebben alles top geregeld, de inventarisatie van de schade en de afhandeling hiervan. Schadeoplossing, tezamen met Kradon en natuurlijk Musa met zijn team hebben er voor gezorgd dat alles weer perfect is hersteld. Wij zijn super tevreden. Dankjewel allen!

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Het scheelt enorm aan zorgen en stress"

    Nadat het huis van mijn ouders door een brand, die begon bij de buren, geheel onbewoonbaar was en alle inboedel zo’n beetje vergaan, hebben wij contact gezocht met Schadeoplossing Nederland. Wij zijn super tevreden met alles wat zij voor ons gedaan hebben. We zagen door de bomen het bos niet meer zij hebben alles keurig voor ons geregeld. Het contact was zeer warm en menselijk en uiteindelijk hebben zij ervoor gezorgd dat mijn ouders een hele nette schadevergoeding hebben gekregen! Zonder Schadeoplossing Nederland was dit niet gelukt! Het scheelt enorm aan zorgen en stress en je wordt uitstekend begeleid bij dergelijke ingrijpende schades!

    Een tevreden klant

    Friesland

  • "Alle zorgen uit handen"

    De Storm van Februari 2022 was verschrikkelijk. Onze bomen van meer dan 150 jaar oud moesten het ontgelden en vielen bovenop onze schuren. Omdat we het niet eens waren met onze verzekeringsmaatschappij hebben we Schadeoplossing Nederland opgebeld. In de middag kwam er een contra-expert bij ons en hij nam inderdaad alle zorgen uit handen, hij vertelde ons wat we precies moesten aanleveren aan offertes e.d. en vervolgens ging hij ermee aan de slag. Ik heb alleen maar lof voor dit bedrijf en beveel ze van harte aan. Nogmaals super bedankt

    Een tevreden klant

    Groningen

  • "Dankbaar"

    Schadeoplossing heeft alles met mijn inboedelverzekering geregeld nadat mijn woning door brand onbewoonbaar was geworden. Ook hebben zij geregeld dat mijn inboedel opgehaald en opgeslagen werd, dat er wat werkzaamheden in mijn nieuwe woning verricht werden en dat mijn inboedel daar naartoe verhuisd werd. Ze hebben een hele mooie schadevergoeding voor mij weten te regelen waarvan ik al mijn beschadigde spullen kan vervangen. Schadeoplossing heeft in een periode van veel zorgen een grote last van mij afgenomen. Daarvoor ben ik ze dankbaar.

    Een tevreden klant

  • "Een eerlijk bedrag"

    dankzij het team van Schadeoplossing Nederland, hebben wij een eerlijk bedrag mogen ontvangen. Wij zullen deze onderneming aan iedereen aanbevelen.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Direct goed geholpen"

    Contact gezocht met dit bedrijf en werd direct goed geholpen, direct is er iemand langs geweest om de schade op te nemen. Ze bemiddelde heel erg goed tussen mij en de verzekering. De zaak gewonnen, ben zeer tevreden over dit bedrijf. Zeker een aanrader als bemiddeling.

    Een tevreden klant

    Overijssel

  • "Wanhoop niet als je verzekeraar je een schijntje wil geven"

    Heel betrokken mensen bij Schadeoplossing. We zijn fantastisch geholpen. We kwamen met de verzekering geen stap verder, en onze zaak kwam pas in beweging toen Schadeoplossing zich ermee ging bemoeien. Een opluchting dat zij het contact met de verzekeraar gingen doen, dat scheelde een hoop frustratie en tijd. En het resultaat mocht er zijn: we kregen 7 keer meer dan de verzekeraar in het begin had toegezegd. Wanhoop niet als je verzekeraar je een schijntje wil geven, neem contact op met Schadeoplossing!

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Gewenst resultaat"

    Schadeoplossing Nederland heeft ons zeer professioneel bijgestaan na een brand. Zij hebben de communicatie met de verzekeraar en verdere afwikkeling van de schade op zich genomen met gewenst resultaat als gevolg. Indien er zich een dergelijke calamiteit zou voordoen in de toekomst, zou ik ze opnieuw inschakelen.

    Een tevreden klant

  • "Veel hoger dan verwacht"

    Na een keukenbrand bij ons thuis werd ik de volgende dag gebeld door Schadeoplossing Nederland. Een contra-expert is toen langsgekomen om het een en ander voor mij te regelen. Het belangrijke bij een expert is dat hij altijd bereikbaar is als je hem nodig hebt, zo niet dan belt hij altijd terug. De expert die mijn verzekering had gestuurd was ook geen slechte maar als hij zegt dat hij mij terug gaat bellen en ik moet daar twee dagen op wachten dan is het voor mij klaar. Schadeoplossing bedankt wat jullie allemaal voor ons hebben gedaan en wat betreft het bedrag dat mijn verzekering heeft uitgekeerd, dankzij jullie was dat veel hoger dan wij hadden verwacht.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Nam al het werk uit handen"

    Tijdens de storm op 18 februari van dit jaar is een groot gedeelte van ons dak eraf gewaaid, met als gevolg een enorme waterschade. De situatie was door de schade zo complex dat wij het niet meer konden overzien; elke dag werd aan de lijst met narigheid iets nieuws toegevoegd. Dat veroorzaakte veel stress, ook in het contact met de verzekeraar. Wij hebben vervolgens Schadeoplossing Nederland B.V. ingeschakeld met het verzoek om hulp en een contra-expertise. Schadeoplossing Nederland nam ons al het werk uit handen en ging professioneel en voortvarend te werk. Er kwamen oplossingen voor de schade en een regeling met onze verzekeraar. Wij zijn ervan overtuigd dat wij dankzij deze interventie een eerlijke vergoeding hebben gekregen voor de omvangrijke schade. Dit bedrag zou zeker anders zijn geweest als wij deze kwestie zelf hadden moeten afhandelen.

    Een tevreden klant

  • "Super geïnformeerd"

    Geweldig geholpen door Schadeoplossing. Door een lekkage in ons pakhuis (waar tot op heden nog steeds niks aan is gedaan) en waar ondertussen de muren bol staan van het vocht, ruiken de spullen muf en zit het weer in heel veel kleding. Schadeoplossing heeft ons super geïnformeerd nadat de schade-expert van onze verzekering ons wilde afschepen met een schadevergoeding die werkelijk nergens over ging.

    Na deze informatie gedeeld te hebben met onze schade-expert ging zij zonder enige tegengas overstag en kwam met een passender aanbod. Helaas zijn wij door onze schade-expert nog steeds de benadeelde partij omdat wij veel spullen en kleding al weg hebben moeten doen, maar hier wordt geen aandacht aan gegeven. Ook heeft dit verhaal nog een staartje aangezien de lekkage door laksheid van de Woningbouw vereniging nog steeds niet is opgelost. Mocht er hierdoor nog meer schade ontstaan en de schade-expert weer met een klein bedragje komen gaan wij zeker weer naar Schadeoplossing. Een contra-expertise door Schadeoplossing kunnen wij zeer zeker aanraden.

    Een tevreden klant

  • "Erg blij"

    Heel erg blij met het werk wat u voor mij gedaan heeft! Echt een aanrader als het gaat om schadezaken. Warm contact en zeer goed bereikbaar.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Buitengewoon prettig geholpen!"

    In Maart dit jaar is bij onze buren de schuur in brand gevlogen. Wij en onze overburen hadden hier forse schade van. Zoals te verwachten kregen wij 0,0 medewerking van onze verzekeraar waarna wij Schadeoplossing Nederland ingeschakeld hebben.

    Het team van Schadeoplossing Nederland heeft ons ver boven verwachting geholpen. Naast het tonen van veel begrip, hebben zij voor ons heel veel zorgen weggenomen. Wij zitten nog in het traject van herbouwen, en tot dusverre word ik nog steeds zeer prettig geholpen.

    Schadeoplossing, ontzettend bedankt!

    Een tevreden klant

    Flevoland

  • "Eerlijke vergoeding"

    Ontzorgen en zorgen voor een eerlijke vergoeding is wat Schadeoplossing doet. Een echte aanrader dus wanneer je schade hebt opgelopen en zelf door alle zorgen het overzicht verliest op wat er allemaal geregeld moet worden. Daarbij hebben wij dankzij Schadeoplossing een eerlijke vergoeding gekregen en weet ik zeker dat het bedrag veel lager was uitgevallen wanneer we het zelf hadden afgehandeld.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Professioneel ingezet"

    Schadeoplossing Nederland heeft mij veel vertrouwen gegeven. Zij hebben zich professioneel ingezet om het maximale uit mijn geleden schade te halen.

    Een tevreden klant

    Drenthe

  • "Soepel"

    Kort samengevat; Zeer vriendelijke mensen, helpen je uitstekend uit de brand (letterlijk). De communicatie verloopt soepel, een mailtje en ze bellen je binnen een korte termijn terug. Vragen worden correct en vriendelijk beantwoord, kortom hebben ze me netjes geholpen met alles!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

  • "Snelle service"

    Er was direct contact en binnen een dag was een inspecteur te plaatse. Onze zaak was binnen een week afgehandeld door de inzet van de expert. QuaRijn is erg tevreden.

    Een tevreden klant

    Utrecht

  • "Wat het beste voor jou is!"

    Na een brand in je huis kan er heel wat over je heen komen en zal er veel geregeld moeten worden. Je verzekering kan dan (heel) onpersoonlijk voelen. Maar gelukkig hadden we op tijd schadeoplossing ingeschakeld en kwam daar snel verandering in. Schadeoplossing kijkt echt wat het beste voor jou is!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Actief contact"

    Goed opgelost, zoeken actief contact met je, en een hogere schadebedrag gekregen!

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Gewoon vergoed"

    Ik heb hele goeie ervaring met Schadeoplossing Nederland voor mijn waterschade door een gesprongen leiding. De verzekering deed erg moeilijk. maar Schadeoplossing heeft er voor gezorgd dat ik mijn schade gewoon vergoed heb gekregen! Erg fijn om een expert te hebben die in belang van jouw spullen denkt! Ik raad het iedereen aan, het kost jezelf niets extra, maar je word hier tenminste goed behandeld en niet als een nummertje!

    Een tevreden klant

    Groningen

  • "Zeer tevreden"

    Je krijgt direct heldere antwoorden, eerlijk en oprechte expert en wij zijn uiteraard zeer tevreden over de professionele benadering , het was korte maar krachtig samenwerking.

    Een tevreden klant

    Gelderland

  • "In woord en daad bijgestaan"

    Na een brand in onze slaapkamer is er veel brand en roetschade ontstaan. Onze eigen verzekering bood een te lage vergoeding aan, ook de benadering was niet bepaald empathisch. Gelukkig werden wij in woord en daad bijgestaan door Schadeoplossing Nederland. Zo kregen wij wel een reële vergoeding en zij hebben ons alle zorgen letterlijk uit handen genomen op een vriendelijke en professionele wijze.

    Een tevreden klant

    Zuid-Holland

  • "Geweldig"

    Met een woord, geweldig. We zijn zeer goed geholpen door Schadeoplossing Nederland bij onze verzekeringskwestie. In eerste instantie was onze instelling ‘baat het niet dan schaad het niet’ maar we hebben enorm gebaat bij het opnemen van contact met dit bedrijf!

    Een tevreden klant

  • "Direct een contra-expert erbij"

    Wij hebben goede ervaringen met de contra-expert van Schadeoplossing Nederland. Er werd geadviseerd sommige zaken op de lijst te zetten waar wij zelf niet aan gedacht hadden en ook de expert van de verzekeraar had dat niet genoemd. Hierdoor zijn wij goed gecompenseerd voor onze brand. Ik adviseer direct een contra-expert erbij te vragen en niet eerst de verzekeringsexpert de zaak te laten beoordelen.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "Geen overhaaste conclusies"

    De contra-expert van schadeoplossing is nadat ik belde, dezelfde dag nog langsgekomen. Geen overhaaste conclusies en binnen 5 minuten weer buiten zoals de expert van de verzekeringsmaatschappijen, maar duidelijk de tijd nemen en ons adviseren over wat onze rechten zijn. Hierbij stonden wij en onze schade centraal, in plaats van de verzekeringsmaatschappij.

    Sterke aanrader om in te schakelen!

    Een tevreden klant

    Gelderland

  • "Je wordt gehoord, begrepen en begeleidt"

    In augustus hebben wij te maken gehad met waterschade (rioleringschade) in de woning door de bovenbewoners. De verhuurder (woningbouw) kon niks betekenen en de verzekeraar en het contact hiermee was bar slecht. Er was totaal geen transparantie en bijstand in de situatie. Wij kwamen net van vakantie en dit erbij maakte dat we niet wisten welke kant op te gaan hiermee. We kwamen uiteindelijk bij Schadeoplossing en ben zeer dankbaar dat wij hier terecht zijn gekomen. Van begin tot eind hebben zij ons zeer goed en oprecht bijgestaan. Wij hebben zoveel meer gekregen dan wij dachten te krijgen. Daarnaast is de woning zeer snel opgeknapt. Ook de bereikbaarheid is goed. Zodra je belt, mailt of welke vraag dan ook je hebt, je wordt gehoord, begrepen en begeleidt.

    Een tevreden klant

  • "Geen minuut twijfelen!"

    Wat een super begripvolle en meedenkende mensen werken hier. Na een waterschade als gevolg van een kapotte douche/keuken afvoer van 3 etages boven mij, dacht de verzekering zich er vanaf te maken met een bedrag van €140,-. Gelukkig kreeg ik het advies om contra expertise in te schakelen en ik kwam al snel hier terecht. Na een bezoekje van Jan Willem Brouwer kwam er echter een bedrag uit dat 18 keer hoger was als waar de verzekering mee kwam. Ik heb nu ook mijn buren doorverwezen die nog steeds in strijd zijn met de verzekering, dus ja, ik ga het zeker aanbevelen als mensen het nodig hebben en mocht ik het zelf nog een keer nodig hebben zal ik geen minuut twijfelen! Bedankt voor jullie fantastische hulp

    Een tevreden klant

  • "Heel fijn"

    Wij hadden erg veel roet- en waterschade op de gehele benedenverdieping. Na wat research online kwamen wij vrij snel op de website van schadeoplossing terecht. Eerst waren wij sceptisch want kosteloze hulp leek ons te mooi om waar te zijn. Toch gebeld en er werd meteen heel duidelijk uitgelegd hoe alles werkt. Bedankt voor de snelle actie! Heb je schade, zet dan gewoon altijd meteen een contra-expert in!

    Wij hadden totaal geen idee wat ons te wachten stond en dan is het heel fijn als je iemand hebt die aan jouw kant staat. Uiteindelijk hebben wij een mooie uitkering gekregen van de verzekering, dat hadden we zelf nooit voor elkaar gekregen.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Maken echt het verschil"

    Na een brand in ons huis hebben we de hulp van Schadeoplossing Nederland gehad, en daar zijn we enorm tevreden over. Vanaf het eerste contact met meneer Ardash merkten we dat we met een professional te maken hadden. Hij heeft ons echt geholpen om de stress te verminderen door alles snel en duidelijk te regelen.

    Meneer Ardash nam de volledige coördinatie op zich, van het vaststellen van de schade tot de communicatie met de verzekering. Hij gaf duidelijke uitleg over wat we konden verwachten en hield ons goed op de hoogte van de voortgang. Ook was hij altijd beschikbaar voor vragen, en we kregen snel antwoord.

    Bijzonder positief was de manier waarop hij de hele afhandeling overzichtelijk maakten, zonder verborgen kosten of last-minute wijzigingen. Dankzij de betrokkenheid konden we snel weer verder zonder zorgen. Wij raden Schadeoplossing Nederland dan ook ten zeerste aan aan iedereen die hulp nodig heeft bij brandschade. Hun zorg en professionaliteit maken echt het verschil.

    Een tevreden klant

  • "Naar onze tevredenheid"

    Wij hadden behoorlijke waterschade door een lekkage in de badkamer. Na flink wat hak en breekwerk, werd aan ons door de verzekering een nogal discutabel laag bedrag aangeboden. Wij hebben toen Schadeoplossing Nederland ingeschakeld en zijn bijgestaan de contra-expert welke ons op een zeer vriendelijke, vakbekwame en pro-actieve manier heeft geholpen. Door zijn inzet heeft de verzekering uiteindelijk op vrij korte termijn naar onze tevredenheid uitgekeerd.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Proces goed verlopen"

    Ik ben blij dat Schadeoplossing ons heeft vertegenwoordigd bij de afhandeling van onze substantiele waterschade. Hierdoor konden wij ons richten op het herstel van de schade en is het proces goed verlopen.

    Een tevreden klant

    Noord-Holland

  • "2 keer gebruik gemaakt"

    Wij hebben nu 2 keer gebruik gemaakt van Schadeoplossing Nederland. Ik raad iedereen aan om van hun gebruik te maken. Tot tweemaal toe hebben zij onze verwachtingen overtroffen. Met name dhr Ardash.

    Een tevreden klant

    Overijssel

Direct uw schade bij ons melden

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Wordt de schade door uw eigen verzekeraar gedekt? *

Liever telefonisch contact?

U kunt ons ook telefonisch bereiken. Het grote voordeel hiervan is dat u direct antwoord krijgt op uw vraag. Wij helpen u graag verder.

Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *