Wanneer kunnen wij u helpen?

  • bij een discussiepunt met uw verzekeraar
  • als u een schade-expert toegewezen hebt gekregen

  • wanneer er sprake is van brand-, water-, storm- of inbraakschade

Wanneer kunnen wij u helpen bij uw brand in Rotterdam?

Schade uitgelicht

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Stormschade en de verzekeraar reageert niet

Heiligerlee – Storm is een natuurverschijnsel waar we het gehele jaar mee te maken kunnen krijgen, inclusief de schade die hierdoor kan worden veroorzaakt. Wie na storm zijn verzekeraar wil bellen om schade te melden, merkt dan vaak dat zijn verzekeraar slecht bereikbaar is. Het kan zo ontzettend lang duren voordat er werkelijk tijd voor u wordt genomen. Kortom, na storm reageren verzekeraars vaak niet snel genoeg.

Lang wachten op de verzekeraar

Nadat er een flinke storm had gewoed, zocht een inwoner in Heiligerlee contact met zijn verzekeraar om stormschade te melden. Helaas verliep dit contact niet zoals hij had gehoopt; er moest lang worden gewacht totdat er eindelijk een reactie van de verzekeraar kwam. Op zich is dat heel logisch, want de storm heeft natuurlijk meer schade veroorzaakt in het land. Daardoor worden verzekeraars van de ene op de andere dag overspoeld met telefoontjes. Iedereen wil dat zijn schade snel in behandeling wordt genomen, maar door de drukte kan dat niet zo snel worden geregeld.

Betere reactietijden

Toch zien wij als contra-expert dat verzekeraars sneller reageren als wij de klant bijstaan. Zo ook bij deze stormschade aan een opslagruimte. Wij mochten eraan bijdragen dat de schade snel werd afgehandeld en dat de gedupeerde een kloppende schadevergoeding kreeg.

Maakt u hetzelfde mee?

De kans dat u hetzelfde meemaakt na een flinke storm is redelijk aanwezig. Wacht in zo’n geval niet te lang en schakel zo snel mogelijk onze contra-expertise in. Wij zijn vanaf dat moment uw aanspreekpunt en we helpen u van begin tot eind.

Stormschade aan een loods.

afb. 1 Stormschade aan een loods.

Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

afb. 2 Door de storm is het dak ingestort en de verzekeraar reageert niet.

De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

afb. 3 De opslagplaats heeft veel schade opgelopen.

  • "Meer dan tevreden"

    Na een waterschade kreeg ik bij mijn inboedelverzekering, door vele schademeldingen, geen contact. Ik was radeloos en wist niet hoe verder. Toen had ik contact gezocht met Schadeoplossing Nederland. Zij hebben alle zorg bij mij weggenomen en de verdere regie in handen genomen. Van het inschakelen van een schade-expert, gezocht naar een leverancier voor hetzelfde laminaat, een vloerenbedrijf, en de hele afhandeling bij de verzekering.

    Kortom, meer dan tevreden over Schadeoplossing Nederland.

    Een tevreden klant

    Limburg

  • "Voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden"

    Bijna 2 jaar geleden is er een grote waterschade ontstaan in mijn huis. De verzekering heeft de hele trukendoos opengetrokken om mijn claim af te wijzen. Na ruim een jaar touwtrekken was ik ten einde raad. Toen ben ik in contact gekomen met Schadeoplossing. Door hun hun tomeloze inzet en professionele aanpak is mijn probleem uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost! Gedurende het hele proces ben ik voortdurend zeer goed op de hoogte gehouden van alles. Nu kan ik eindelijk aan de renovatie van mijn huis beginnen. Super! Mijn dankbaarheid is groot!

    Een tevreden klant

    Noord-Brabant

Deel deze informatie!

  • "Duidelijk & effectief"

    Na een afwijzing van mijn verzekeringsmaatschappij voor de uitkering van een schade aan mijn schuur, contact gezocht met Schadeoplossing. De contra-expert is met volle overtuiging en een dosis positiviteit aan de slag gegaan in de vorm van een contra-expertise met betrekking tot mijn zaak. Dit resulteerde erin dat hij de verzekeringsmaatschappij heeft weten te overtuigen van hun ongelijk en zij alsnog moesten overgaan tot het uitkeren van de schade voor het herstel van mijn schuur. Niets anders dan hulde voor dit bedrijf. Het doet zijn werk duidelijk, effectief en zij weten vooral waarover ze het hebben. Mochten er mensen zijn met een conflict met hun verzekeringsmaatschappij, dan is dit bedrijf zeker een aanrader.

    Een tevreden klant

Tips bij wateroverlast checklist

25+ Tips bij wateroverlast

Onafhankelijke expertise

Online schade melden

Contra-expertise is een wettelijk recht voor iedere verzekerde. Het is een kosteloze en onafhankelijke oplossing voor iedereen die het niet eens is met zijn of haar verzekeraar.

Met welke schade heeft u te maken? *
Bent u verzekerd? *
Wordt de schade door uw eigen verzekeraar gedekt? *

Liever telefonisch contact?

U kunt ons ook telefonisch bereiken. Het grote voordeel hiervan is dat u direct antwoord krijgt op uw vraag. Wij helpen u graag verder.

Is de schade-expert langs geweest? *
Wat is het probleem met uw verzekeraar? *
Wilt u uw schade toelichten? *
  • De juiste vergoeding voor uw schade

  • Indien nodig regelen wij uw voorschot

  • Indien nodig helpen wij u bij het vinden van tijdelijke woonruimte

  • Wij zijn geen trage organisatie

  • Inclusief alle gevolgschade

  • Korte lijnen met uw eigen expert

  • Voor particulieren en bedrijven

  • Expertisebureau met veel ervaring

  • Wij regelen alles met uw verzekeraar

  • Transparante dienstverlening

  • 24/7 bereikbaar bij calamiteiten

  • Specialisatie in brand- en waterschade